Egypten
Egypten2012,
4 maj 2012
Updaterad av Faalk
för 12 år sedan
Hej alla Resglada människor!
Vi ska åka en familj på 6 personer till Hurghada om ett par få dagar.Jag Skulle gärna ta emot en massa användbara tips!
Kan man göra utflykter billigare, när vi ändå är så pass många?
Fisketur, vad kan det kosta?
Resan till pyramiderna, funkar det att åka ...
Egypten
Adno0on,
27 mars 2012
Updaterad av Adno0on
för 12 år sedan
Hej! jag och min kära fru tänkte åka en tur till hurghada, så jag tänkte höra mig runt och kolla vad man verkligen inte bör missa.
sen hade jag hoppats på möjligtvis höra om någon känner till fisket på området?
... Freter: Att snorkla är väl det man absolut inte bör missa ... men att resa ...
Egypten
Molle1,
21 sep. 2009
Updaterad av Ellia
för 15 år sedan
Skall åka till hurghada, Grand Resort hotell, i oktober. Finns det någon som känner till om det finns bra fiskeutflykter där? ... Ellia: Har själv inte provat på att fiska i Egypten men har ialf länkar till två olika sajter; http://www.fishinghurghada.com/ samt http://www.egyptfishing.com/index.asp. ...
Egypten
Cattis66,
15 maj 2012
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Hej!
Vi planerar att åka på en veckas lugn och ro till ett varmt land i slutet på oktober, början på november. De ställen som passar oss tidsmässigt är Furteventura, Gran Canaria, Marsa Alam, Sharm El Shejk eller Hurghada. Vi har tidigare besökt både Gran Canaria och Hurghada.
För att kunna njuta ...
Egypten
Solskyddsfaktor,
24 sep. 2011
Updaterad av Annl
för 13 år sedan
Hej!
Letar resa till Egypten nu i början av oktober och har några frågor till er som varit där förut.
Vi vill bo på ett all-inklusiv hotell med 4 eller 5 stjärnor och vi vill ha bra snorkling precis i anslutning till hotellet. Finns det några tips?
Vi har kollat på hotell som: Steigenberger Al ...
Egypten
Tessigirl,
26 mars 2008
Updaterad av Betzy1
för 14 år sedan
Hej hopp alla glada!
Nedräkningen har börjat!!
24 april åker jag till Hurghada och Giftun beach resort, två veckor med All inclusive.
Har fått med mig mamma, pappa och bror på detta,så nu undrar jag om det
finns nån därute som vet NÅT om detta hotell??
Håller på att oroa mig till vanvett ...