Fira nyår utomlands

23 okt. 2018 21:10
Visningar: 132
Hej! Jag har tagit semester över jul/nyår och tänker att jag vill resa iväg direkt efter jul omkring den 25/26 december och vara borta ca. 2 veckor. Är sugen på att åka till Srilanka, Indien, Mexico, Kuba, Costa Rica, kan tänka mig USA! Även Dubai, jag är öppen för förslag!! Finns det någon annan som går i samma tankar och som är en lättsam person som tycker om det mesta? Hör av dig till mig!

// Karro
29 okt. 2018 15:52
Hej!
Hade precis tänkt att skriva ett liknande inlägg. Söker också en reskompis mellan 25dec-6jan då jag kan ta semester.
Sri lanka, Mexico, Kuba och Costa Rica låter intressant!
/Lisa
Av Juliacl
29 okt. 2018 18:06
Hej!
Jag har nyligen bokat två veckor på Sri Lanka. Ska bo på Lapoint och testa på surfing + yoga en vecka och sen en vecka som jag inte bestämt exakt var jag ska bo. Kolla lapoint.se :)
Av Dondon
29 okt. 2018 18:11
Hej! Är en 24 årig tjej som också tänkt resa då. Är med sugen på USA och mexiko! :)
29 okt. 2018 20:49 (redigerad)
Citerat från Lisavalentina:
Hej!
Hade precis tänkt att skriva ett liknande inlägg. Söker också en reskompis mellan 25dec-6jan då jag kan ta semester.
Sri lanka, Mexico, Kuba och Costa Rica låter intressant!
/Lisa
Vad Roligt Lisa!! Lägg gärna till mig på facebook så kan vi prata mer där! Heter Karolina Westerlund :)

// Karolina
29 okt. 2018 20:51
Citerat från Dondon:
Hej! Är en 24 årig tjej som också tänkt resa då. Är med sugen på USA och mexiko! :)
Hej, vad roligt!
Lägg gärna till mig på facebook så kan vi prata mer! Karolina Westerlund heter jag där! :)

/ Karolina