Fira nyår med mig utomlands?
Hej! Är sugen på att fira nyår utomlands men tyvärr har ingen av mina vänner varken möjlighet eller någon större lust till det. Undrar om det finns någon här som sitter i samma sits och vill köra en liten spontan sista-minuten? 😃
Jag har hittills tittat på Dubai eller Kap Verde, ibland finns det bra priser dit - har lite av en budget. :) Men är absolut öppen för förslag om någon har en annan plats de skulle vilja till!
Kort är jag en tjej som både tycker om slappt poolhäng och adrenalinäventyr! :)
Jag har hittills tittat på Dubai eller Kap Verde, ibland finns det bra priser dit - har lite av en budget. :) Men är absolut öppen för förslag om någon har en annan plats de skulle vilja till!
Kort är jag en tjej som både tycker om slappt poolhäng och adrenalinäventyr! :)
Hej,
Sitter i samma sits som du, har inga planer för nyår och vill verkligen iväg helst till värmen så de förslagen du sa tycker jag låter kanon. Kan också tänka mig Thailand (bra pris) eller Sri Lanka (äventyrligt).
Jag är 21 år och bor i Stockholm. :) Hör gärna av dig!
Sitter i samma sits som du, har inga planer för nyår och vill verkligen iväg helst till värmen så de förslagen du sa tycker jag låter kanon. Kan också tänka mig Thailand (bra pris) eller Sri Lanka (äventyrligt).
Jag är 21 år och bor i Stockholm. :) Hör gärna av dig!