Mexiko
Elin77,
13 dec. 2017
Updaterad av Ales
för 6 år sedan
Sitter och planerar resan till Mexico över jul och nyår 2018/2019 och har snöat in på Tulum pga den vibe det verkar ha med yoga och eco-friendly osv. Märker att mycket redan är uppbokat(!!).
Vi är en familj med tre barn, då 3, 10 och 13 år gamla. Vill ta det lugnt, yoga, sola och bada, gärna ...
Updaterad av Ull
för 9 år sedan
Har bokat flyg för mig och sambon till Cancun och vi åker den 30/12. Vi letar nu efter boende i mellanklass för de tre första nätterna, men allt verkar var fullbokat. Någon som har tips på boende via andra sajter än de vi söker på såsom Momondo, Tripadvisor, Agoda. m.m. ... Ull: Tack för svar, ja ...
Mexiko
Matilda_j86,
17 okt. 2023
Updaterad av Valpolicella
för 1 år sedan
Funderar på att åka till Mexiko över Jul och Nyår men funderar på vad och hur som är smidigaste sättet att ta sig runt i landet?
Resemål jag kikar på är,
- Puerto Vallarta
- Oaxaca
- Tulum
Eventuellt enbart de två förstnämnda.
Är ute efter sol, bad, yoga, vandring(om det finns en guidad ...
Mexiko
Joanlund,
26 feb. 2019
Updaterad av Ales
för 4 år sedan
Hej,
Tänkte boka en reguljär resa till Mexiko kring jul och/eller nyår med sambo samt barn (11 år vid tillfället för resan).
Vill absolut inte befinna mig mitt i hetsig kommers, eller kring alltför mycket turistinriktat. Håller oss gärna till lugna områden med mindre hotell. Vad är era ...
Mexiko
Lindaysner,
2 okt. 2018
Updaterad av Elllensvensson
för 5 år sedan
Hej! nu behöver jag hjälp!
Jag och min sambo ska till Mexico för första gången över jul/Nyår i två veckor.
Nu stå vi inför valet och kvalet om vi ska stanna två veckor i bara i playa de carmen eller om vi ska kombinera med en vecka i PDC och en i Isla de Holebox?
Vi kommer att åka charter för ...
Mexiko
Pguldvinge,
11 okt. 2018
Updaterad av Pguldvinge
för 6 år sedan
Hej,
Jag och min lilla familj ska resa till Tulum/cancun över jul och nyår.
Jag är så extremt orolig för kidnappning så jag överväger att ställa in resan. Inte alls sunt jag vet. Men, någon som rest till de områdena nyligen och kan lugna mig lite? Eller är min oro befogad? ... Vronkan: Det ...