Finns flera sådana här alternativ?

3 apr. 2014 21:18
Visningar: 147
Varför betala för att bo på hotell och ligga och slappa hela dagen när man kan göra lite nytta, lära känna nya kulturer och ha tid över till att njuta av livet och upptäcka?

Den här sajten* sammanför voluntärer med värdar. Och vet du? Det kostar absolut inget att vara voluntär! Jag vet att många gått i fällan "Voluntär i Afrika/Sydamerika för 30 000 kr/månad".. NEJ, detta är privatpersoner som behöver hjälp några timmar per dag mot mat och boende! Tänk vad vi alla, om vi hade velat eller vetat, hade kunnat skära ner på kostnader och samtidigt ha ett meningsfullt utbyte utomlands!!

Jag vet vad satjen heter, men jag tror inte annonser är tillåtna här eftersom det finns egna sponsorer redan usch!! Men, maila mig privat så pratar vi mer!
Av Reseguiden - Medlemssupport
25 apr. 2014 11:31
Hejsan,

Det stämmer att man inte får göra inlägg i eget kommersiellt syfte, exempelvis länka till sitt egna företag. Det är dock helt ok att tipsa om andras sajter, bloggar, reseföretag etc, så länge man inte gör det upprepade ggr. Läs mer här: http://www.reseguiden.se/forum/blogg/riktlinjer-for-diskussionsforumet-15440

Så du får gärna lägga ut länken till volontär-sajten om du vill. :-)