FIJI resetips
Hej på er,
Jag behöver lite råd och tips på en veckas semestrande i Fiji!
man vill ju gärna se så mycket som möjligt, kanske bör man bo på 2-3dagar på olika ställen? Hur tar man sig runt? Båt, flygbåt, helikopter, vad är priserna?
Finns där någon sida man bör boka saker och ting från?
Bra att veta?
Tack ödmjukast för all hjälp!
Jag behöver lite råd och tips på en veckas semestrande i Fiji!
man vill ju gärna se så mycket som möjligt, kanske bör man bo på 2-3dagar på olika ställen? Hur tar man sig runt? Båt, flygbåt, helikopter, vad är priserna?
Finns där någon sida man bör boka saker och ting från?
Bra att veta?
Tack ödmjukast för all hjälp!
Ska du stanna endast en vecka så hinner du bara med 2 saker, ju. Att äta är billigt men att bo är mindre billigt numera.
https://fiji.travlr.com/deals-and-offers
https://fiji.travlr.com/deals-and-offers
Jag hoppas att ni ska åka nån annanstans före/efter och inte åka hela vägen från Sverige till Fiji!
Kan rekommendera Yasawa-öarna. Man kan komma dit med båt och flyg.
Medlemmen har tagit bort svaret
Medlemmen har tagit bort svaret
Citerat från Worldofmarie:
Jag hoppas att ni ska åka nån annanstans före/efter och inte åka hela vägen från Sverige till Fiji!
Hej,Jag hoppas att ni ska åka nån annanstans före/efter och inte åka hela vägen från Sverige till Fiji!
Sorry glömde skriva, självklart ska vi vara på olika ställen! Vi ska vara i Bali i 10dagar innan, sedan flyger vi till Fiji, därefter LA.
Hela resan går Dubai 4nätter -> Bali 10 nätter-> Fiji 7nätter -> Los Angeles N/A nätter -> Köpenhamn.
Vi tänkte ju slänga in Sydney i några dagar med innan fiji men där är ju vinter sässong så känns som det kanske inte är värt att lägga dem pengarna på det.
Vi tänkte ju slänga in Sydney i några dagar med innan fiji men där är ju vinter sässong så känns som det kanske inte är värt att lägga dem pengarna på det.
Citerat från Elar87:
Hela resan går Dubai 4nätter -> Bali 10 nätter-> Fiji 7nätter -> Los Angeles N/A nätter -> Köpenhamn.
Sydney på vintern är inte som norra Europa. Det är oftast behagliga temperaturer och det mesta är grönt.Hela resan går Dubai 4nätter -> Bali 10 nätter-> Fiji 7nätter -> Los Angeles N/A nätter -> Köpenhamn.
Jag har varit där i slutet av augusti och då hade vi värmebölja med 27 grader. Vi badade i havet t.o.m.