Figh tree bay??
Var i figh tree bay för 7 år sedan och då var staden liksom under uppbyggnad, så det var ingen jätte possitiv upplevelse. Dock var starnde och vattnet så underbart så vi funderar på att åka dit igen efter att ha varit i spanien och italien väldigt många gånger.
Men nu undrar jag hur fig är nu, är det gott eller ont om butiker och restauranger? om man jämför med aya napa, Jag vill kunna flanera runt i affärer på kvällarna och ta en drink på nåt mysigt ställe.
ELLER bör vi istället åka till aya napa? men där känns det som det bara är festa??
hjälp!
Men nu undrar jag hur fig är nu, är det gott eller ont om butiker och restauranger? om man jämför med aya napa, Jag vill kunna flanera runt i affärer på kvällarna och ta en drink på nåt mysigt ställe.
ELLER bör vi istället åka till aya napa? men där känns det som det bara är festa??
hjälp!
Var i Fighan 2006 och det var bra. Vi bodde alldeles vid stranden och längs med huvudgatan fanns det gott om restauranger, barer och affärer. Stranden och vattnet är verkligen underbart. Skulle man tröttna så går det buss till Aiya Napa. Där finns det väldigt mycket restauranger, barer och affärer, men där är det mycket festa.