Thailand
Danielnelson,
15 dec. 2018
Updaterad av Frokense
för 5 år sedan
Hej!
Har googlat o kikat men hittar inte mycket från 2018,
På ett ungefär, hur mycket pengar bör man räkna med att det går åt på 2 veckor i Thailand?
Kommer bli någon taxiresa, Färja från Krabi till Phi phi, sen färja till koh lanta och sist färja till Krabi igen. Hotellen är betalda och ...
Thailand
Lena_f,
9 jan. 2018
Updaterad av Erik777
för 6 år sedan
Hej. Åker till Thailand i februari och tänkte ha med en del av reskassan i svenska kronor, vilka svenska valörer kan man växla där? Vi kommer att åka speedbåt mellan Koh Lanta och Koh Lipe efter 5 dagar, behöver man boka det hemifrån eller kan man köpa det på plats? Kan man betala med kort i travel ...
Thailand
Smaragden,
28 dec. 2017
Updaterad av Babs
för 6 år sedan
Hej alla resvana!
Hur gör man med pengar när man reser till Thailand? Växla på Forex eller ta ut i automat framme i Thailand?
Något att tänka på med mobilen, dyrt att använda?
Min allra första resa till Asien och behöver alla tips...målet är nog Lanta och Ao Nang. Tips !?
Tack på förhand!
...
Thailand
Blidsell,
24 jan. 2017
Updaterad av Analeina
för 7 år sedan
Hej alla erfarna resenärer, vår familj ska resa till Bangkok i december. Det blir första gången i Thailand för barnen (8 och 4 år). Vi tänker oss Koh Lipe och Koh Lanta och ev. någon dag i Bangkok. Finns det något av intresse för våra gossar i denna storstad?
Jag tycker det är svårt att hitta bra ...
Thailand
Linda_100,
14 dec. 2015
Updaterad av Linda_100
för 8 år sedan
Hej!
Tretton år sen sist men nu är det äntligen dags att åka till Thailand igen, denna gången med barn. Har svårt att beräkna hur mycket pengar vi ska ha med. Ska stanna två veckor, en vecka på Koh Lanta och en på Ao Nang, två vuxna+ett barn, boende inkl frukost är redan betalt.
1. Vad ...
Thailand
Elsbet,
27 mars 2014
Updaterad av Gronden
för 10 år sedan
I december åker jag och sambon till Thailand för första gången.
Har bokat flyg t/r Bangkok.
Har totalt 33 dagar varav 5 spenderas i Bangkok.
Tänkte flyga ner till Trang och därefter ta färjan till Koh Lipe sen vidare till Koh Bulone, Koh Mook och sen Koh Lanta.
Ska vi boka hotell ...