Grekland
Majesity,
20 maj 2014
Updaterad av Alexxx
för 9 år sedan
Hej!
Jag och min bästa tjejkompis planerar en resa till Rhodos i sommar. Vi funderar på att resa i slutet av sommaren, är utelivet fortfarande igång då? Jag undrar också om vi ska välja Rhodos Stad eller Kos, vi är ute efter en riktig festupplevelse. Tacksam för svar :)
MVH ... Alexxx: ...
Tjabbatjena,
22 okt. 2013
Updaterad av Elazmusik
för 10 år sedan
Hej! Jag och mina kompisar, (19,20 år) ska utomlands till sommaren. Vi prioriterar fest men ändå inte ayia napa ställen där det bara är yngre människor. Vi vill ha lite klass men ändå inte för dyrt. Vilket resmål kommer bli populärt 2014? Vi har funderat på Hvar i kroatien bland annat. ... ...
Updaterad av Canada2000
för 11 år sedan
Hej. Jag och en kompis vill åka på charterresa ihop. Vi vill ha sol, strand o chill på dagarna o fest med bra uteliv och folk i vår ålder på kvällarna. Har hört något om Rhodos men är det verkligen ett ställe för fest? Vad har ni för tips på vart vi kan åka? Vi ska åka v. 24...
Tack på förhand:) .. ...
Grekland
Elonp,
15 mars 2019
Updaterad av Erik777
för 5 år sedan
Hej!
Jag och mina kompisar tar studenten nu i sommar och tänkte fira det med en resa på en vecka. Vi är alla ganska sugna på Grekiska kusten men har ingen koll på exakt vart . Vi har inte riktigt bestämt oss om vi vill ha hotell eller hyra hus. Vi vill inte fastna i någon turistfälla men ...
Europa
Narsynt,
28 mars 2017
Updaterad av Narsynt
för 7 år sedan
Hej,
Vi är två killar (ca 25 år) som mest vill ta det lugnt i solen på en fin strand 19-26 maj, gärna med öl eller drink i handen. Nån kväll vill vi gärna kunna gå ut och festa med folk runt vår egen ålder.
Helst ska priserna vara relativt låga då våra inkomster också är det (tänk student).
...
Thailand
Fenja,
23 apr. 2016
Updaterad av Backpackerabbe
för 8 år sedan
Jag, min man och vår 5 år dotter ska resa till Koh samui, Koh phangan och Koh Tao nästa vinter. Som planen ser ut kommer vi ev besöka Koh phangan under full moon partyt men bo på Salad beach, hur är läget där då?
Sen skulle vi också vara jätte tacksamma för tips gällande barnvänligt boende på ...