Malaysia
Limpanb,
18 aug. 2015
Updaterad av Limpanb
för 9 år sedan
Vi är 2 tjejer som söker en strand likt koh samuis strand, chaweng, fast på Langkawi. Vilken strand liknar mest? Då tänker vi mest på nattliv och restaurangstråk/shopping.
Tack så länge! ... Limpanb: Tack för alla svar!
Som det ser ut nu blir resan Phuket-phi phi-koh lanta-koh lipe-langkawi- ...
Malaysia
Hk12,
13 okt. 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Hejsan, i januari månad har jag och min partner bokat 3 veckor till Malaysia och vi tänkte oss att bo i KL ca 3 nätter och sedan ha Langkawi som utgångspunkt för resan. Vi tänkte även åka till Koh Liepe x antal nätter, och även om det finns möjligheter åka till Koh Phi Phi. Våra främsta frågor ...
Malaysia
Mollynezo,
1 maj 2012
Updaterad av Kanoute
för 12 år sedan
Halloj!
Jag och min pojkvän ska åka på en månads semester till malaysia med start den 3 juni.
Vi landar i Kuala lumpur och tänkte stanna där i 2 dagar för att sedan åka vidare till en fin liten paradisö (kanske perhentians?)
Där tänkte vi stanna i några dagar och njuta! Efter detta vill vi ...
Malaysia
Anka0813,
28 maj 2009
Updaterad av Muangthai
för 15 år sedan
Hej!
Söker tips och hjälp inför vår resa till Langkawi / Thailand i November i år. Vi har täkt åka dit så vi landar på Langkawi den 6 November, stannar där 3-4 dagar och beger oss senare vidare till Koh Turatao öarna. Är väl Lipe som lockar mest. Sen vill vi väl antagligen fara uppöver.
Men ...
Malaysia
Jheda1,
4 nov. 2019
Updaterad av Jheda1
för 5 år sedan
Behöver lite färdtips..
Tänkte ta oss från Hua hin med tåg+ färja till langkawi. Tänkte ta kvällståget från Hua hin, men vart skall slutdestinationen vara? Kuala Perlis 🤔 och färja därifrån? Eller finns det bättre väg
Tacksam för förslag 🥰 ... Jheda1: Tack för svar 👍👌😊 ... Erik777: Du byter ...
Malaysia
Uleh,
20 feb. 2019
Updaterad av Klara_maria
för 5 år sedan
I november eller december åker vi till KL-Langkawi-Koh Lipe är det någon som kan tipsa om mysiga boenden, inte alltför
dyrt och lyxigt? ... Klara_Maria: Hej,
Jag kom hem för knappt två veckor sedan från precis dessa platser. Ni kommer att ha det riktigt bra! Inget av dessa boenden är ...