Updaterad av Worldofmarie
för 6 år sedan
hej,
bokade en resa hos Supersavertravel till Durban via Heathrow-Doha-Johannesburg-Durban med South African Airways/Emirates och noterade sen att hade skrivit makens namn fel, det rätta namnet är Sven Erik Johan+efternamn men jag skrev Sven Erik JOHANNES + efternamn, kollade med SAA och dom ...
Stayawakepablo,
14 apr. 2017
Updaterad av Urcellen
för 7 år sedan
Hej! Beställde nyss en resa till Kina med RCG travel och såg att jag hade råkat få med en extra bokstav i mitt ena mellannamn och när jag såg det så var det försent, väldigt klantigt av mig.
Brukar resebolaget kunna ändra namnet, när det gäller en så "liten" grej, speciellt RCG?
Vilka ...
Updaterad av Stoffer
för 11 år sedan
Såg att det står oestberg istället för ostberg på min frus biljett och vi reser till Indien i morgon kväll, får lite kalla fötter..
Hur kommer det att gå? finns det något att göra... ... Floridasidan: >Citerat från Stoffer:
>Såg att det står oestberg istället för ostberg på min frus biljett och ...
Thailand
Hania54,
10 sep. 2013
Updaterad av Hille2
för 11 år sedan
vi har bokat flyg till 3 personer till Bangkog den 28 okt. 2013...en efternamn är fel stavat ( en bokstäver) jag är jätte orolig att vi ska förlora hela resa på grund av detta...jag har redan pratat med Flygvaryhuset.se..de säger att det går inte att ändra nånting och vi kan flyga på sitt eget ...
Updaterad av Convincea
för 11 år sedan
Hej, jag bokade precis biljetter med ryanair till London och när allting var klart såg jag att jag hade stavat min pojkväns efternamn fel... Har skrivit "Joahnsson" istället för "Johansson". Jag har kollat omkring lite och försökt läsa om andra som gjort liknande fel men som "kommit undan" för det ...
Updaterad av Mathilda86
för 12 år sedan
HJÄLP!
Jag har bokat biljetter till mig, min sambo och vår lilla dotter 1 år SIngapore-Krabi i januari.
De heter Sjölén och jag har stavat dotterns namn Sjolen och min sambos Sjoelen plus att jag glömt deras apostrofer...
Har läst att när Ö förekommer så ska man stava OE.
Nu är ju ...