USA
Annafrohler,
11 juli 2019
Updaterad av Jensohlsson
för 5 år sedan
Jag o min familj planerar en resa till USA sommaren 2020. Mycket planerande återstår men troligen kommer vi börja i Atlanta och sedan bila en bit i södra USA. Därefter är planen att flyga från lämplig ort till LA för att senare flyga hem därifrån.
Jag har börjat titta på flygbiljetter o är ...
Thailand
Sarasahara2,
15 jan. 2016
Updaterad av Thomas_petra
för 8 år sedan
Hej,
Vi är en familj på fyra, barnen är 10 och 5 år gamla.
Nu har jag lyckats övertala mannen att vi ska fira jul och nyår nere i Thailand 2016/17 :)
Datum som är tänkt: 17/12 till 7/1.
Vi ska nu sätta oss och knåpa ihop vår resa.
Vi funderar på Kao Lak, Koh Lanta och Ao Nang.
3 veckor. Hur ...
Thailand
Alicee,
24 aug. 2014
Updaterad av Hille2
för 10 år sedan
Hej!
Kort och gott backpacking i Thailand och dess grannländer står på kartan för mig och min pojkvän till vintern. Då vi inte är säkra på budget och vill vara spontana tänkte vi köra på en ombokningsbar hembiljett med Thai airways.
Vi blir dock lite fundersamma. När man klickar i ett datum får ...
Filippinerna
Mickebulan,
4 maj 2010
Updaterad av Lacmat
för 14 år sedan
Hej,
Har vart inne och kollat på en hel del bolag och resesajter ang flygbiljetter till Filippinerna runt Dec.
Det verkar som om dom flesta har höjt priserna en hel del, inte minst lågprisbolagen Cebu P. Vissa datum är det helt enkelt slut redan.
Undrar om dom sitter och håller på biljetter, ...
Indonesien
Frippster,
8 mars 2009
Updaterad av Chagana
för 15 år sedan
Hej! jag tänkte åka till indonesien i någonstans i slutet av augusti fram till mitten av september, för att sedan stanna där i 3-4 veckor och sen flyga ner till cairns, australien. finns det någon som är en stjärna på att hitta billiga flygbiljetter enkelväg som har lust att hjälpa till med tips? ...
Updaterad av Brycecanyon
för 3 år sedan
Vi planerar en resa med familjen till Florida i juli 2022. Ja, mitt i sommaren, för det är tyvärr vårat enda alternativ just nu. Jag velar fram och tillbaka när det är bäst att boka flygbiljetter. Just nu ligger det ute biljetter som är ok i pris mellan Stockholm-Miami, men jag har förstått att det ...