Februari-mars

Av Sanity
3 jan. 2014 13:27
Visningar: 421
Hej.

Tänkte åka till Thailand (Phuket) i mitten av februari till början av mars och söker därför efter en reskompis som vill koppla av, sola, shoppa och parta.

Intresserad? Hör av Dig.
Av Pata13
5 jan. 2014 01:34
Synd du åker så tidigt, jag och en kompis landar i Phuket 22 mars.
Våran resa stämmer annars bra överens med vad du har tänkt göra!
6 jan. 2014 15:59
Citerat från Sanity:
Hej.

Tänkte åka till Thailand (Phuket) i mitten av februari till början av mars och söker därför efter en reskompis som vill koppla av, sola, shoppa och parta.

Intresserad? Hör av Dig.
Hej! Såg ditt inlägg, jag är intresserad för jag har tänkt mig exakt samma månad. Vart ifrån kommer du åka?
8 jan. 2014 16:41
Heej!
Jag är också väldigt sugen på att dra iväg någonstans snart. Vill sola, bada, festa o shoppa :)
Av Pata13
8 jan. 2014 20:19
Citerat från Eriicki92:
Heej!
Jag är också väldigt sugen på att dra iväg någonstans snart. Vill sola, bada, festa o shoppa :)
Hej! När har du tänkt att åka och hur länge?
Vart i Thailand vill du? Många frågor, hoppas på några svar ;)

/ Patrik
9 jan. 2014 05:21
Jag kommer att åka till Phuket i slutet av Januari eller början av Februari. Kommer att stanna där i minst tre månader, så ifall någon vill hänga är det bara hojta till! Jag räknar med gött häng, fest, sol och annat som gör livet värt! Dra ett PM på min facebook https://www.facebook.com/kenni.lundberg ifall någon vill träffas där nere framöver. Ha det! :)
Av Sanity
14 jan. 2014 13:22
Jag drar i mitten av februari. Tanken är väl Thailand men kan ju bli något annat beroende på utbud. Blir cirkus 2 v. Phuket är ju en favorit :)
10 feb. 2014 03:07
Hej sanity. Ska du till patong då eller du har andra planer?

Mvh Daniel.
Av Sanity
10 feb. 2014 09:31
Citerat från Pata13:
Synd du åker så tidigt, jag och en kompis landar i Phuket 22 mars.
Våran resa stämmer annars bra överens med vad du har tänkt göra!
Synd ju! :(
Av Sanity
10 feb. 2014 09:33
Citerat från Sebacalderon:
Citerat från Sanity:
Hej.

Tänkte åka till Thailand (Phuket) i mitten av februari till början av mars och söker därför efter en reskompis som vill koppla av, sola, shoppa och parta.

Intresserad? Hör av Dig.
Hej! Såg ditt inlägg, jag är intresserad för jag har tänkt mig exakt samma månad. Vart ifrån kommer du åka?
Hej. Åker fr sthlm, Du då?
Av Sanity
10 feb. 2014 09:34
Citerat från Eriicki92:
Heej!
Jag är också väldigt sugen på att dra iväg någonstans snart. Vill sola, bada, festa o shoppa :)
Hej,

När tänkte du dra då? :)
Av Sanity
10 feb. 2014 09:36
Citerat från Pata13:
Citerat från Eriicki92:
Heej!
Jag är också väldigt sugen på att dra iväg någonstans snart. Vill sola, bada, festa o shoppa :)
Hej! När har du tänkt att åka och hur länge?
Vart i Thailand vill du? Många frågor, hoppas på några svar ;)

/ Patrik
Hej Patrik,

Mitten av feb o blir där ca 2 v. Phuket ;) Du då?
Av Sanity
10 feb. 2014 09:38
Citerat från Lilldanne85:
Hej sanity. Ska du till patong då eller du har andra planer?

Mvh Daniel.
Hej Daniel. Yes box. Det är tanken iaf :) Du med?
10 feb. 2014 20:12
Hej Daniel. Yes box. Det är tanken iaf :) Du med?
Ok :) ja. Jag åker den 20 februari och stannar i ca 3 veckor i patong vad jag vet nu. När ska du åka ner? Har du hittat boende?
Av Sanity
10 feb. 2014 20:29
Citerat från Lilldanne85:
Hej Daniel. Yes box. Det är tanken iaf :) Du med?
Ok :) ja. Jag åker den 20 februari och stannar i ca 3 veckor i patong vad jag vet nu. När ska du åka ner? Har du hittat boende?
Nä, har ju ej gjort det. Tänkte kolla på plats. Letar biljett för fullt. Önskan nu i mitten av feb.
10 feb. 2014 20:47
Ok :) ja. Jag åker den 20 februari och stannar i ca 3 veckor i patong vad jag vet nu. När ska du åka ner? Har du hittat boende?
Nä, har ju ej gjort det. Tänkte kolla på plats. Letar biljett för fullt. Önskan nu i mitten av feb.
Ok. Jag har har ett par thailändska vänner i patong som ska fixa boende till mig. Säg till om du behöver hjälp med boende. Använd dig av skyscanner om du inte redan söker där. Det är billigast flyg där.
11 feb. 2014 19:00
Om du vill kan du ju höra av dig om du vill mötas upp i patong om du hittar någon flygbiljett. Landar i phuket den 21 februari.
Av Flirpan
12 feb. 2014 09:41
Hej!
Jag tänkte förhoppningsvis dra till Thailand nu så snart som möjligt och tänkte isf ta en sistaminuten på två veckor. :) Hade du tänkt att bara ta flygstol ner lr? :)

//Lisette
12 feb. 2014 17:39
Citerat från Flirpan:
Hej!
Jag tänkte förhoppningsvis dra till Thailand nu så snart som möjligt och tänkte isf ta en sistaminuten på två veckor. :) Hade du tänkt att bara ta flygstol ner lr? :)

//Lisette
Hej flirpan. Var ska du flyga ifrån? :)
Av Flirpan
12 feb. 2014 20:00
Hej Lilldanne85!
Det blir ifrån Stockholm isf :)
12 feb. 2014 21:14
Citerat från Flirpan:
Hej Lilldanne85!
Det blir ifrån Stockholm isf :)
Okok. Du ska till patong då eller?
Av Flirpan
12 feb. 2014 21:22
Det vet jag inte än, beror på vad jag hittar för resa.
13 feb. 2014 19:09
Citerat från Flirpan:
Det vet jag inte än, beror på vad jag hittar för resa.
Säg till om du hittar något till phuket. Kan va trevligt med lite sällskap.
16 feb. 2014 09:49
Tja jag e i phuket just nu! Maila mig om du vill ses . (Logga in för att se e-postadress)