Kroatien
Matildabbb,
22 maj 2013
Updaterad av Desires
för 11 år sedan
Hej! Jag och min pojkvän åker till Kroatien och ön Hvar på lördag. Någon som har koll hur man tar sig från flygplatsen och till Hvar? Vilken hamn ska man till och hur lång tid tar det? Sen den 30 maj ska vi Makarska. Hur tar man sig då från Hvar till Makarska lättast?
Tänkte kolla om någon har ...
Kroatien
Mattsig,
15 apr. 2016
Updaterad av Trea
för 8 år sedan
Hej!
jag, min sambo, min bästa kompis och ett annat par har bokat flyg och boende i Kroatien till sommaren (slutet på juli).
Eftersom att vi ska vara borta i lite mer än två veckor (drygt en vecka på varje ställe), vill vi hitta på saker!
Alla tips mottages gärna! Vad finns och BORDE göras/ ...
Kroatien
Jennie80,
12 aug. 2013
Updaterad av Kizo
för 11 år sedan
Hej!
Vi ska åka till Split nu på onsdag. Vi tänkte besöka Hvar utan att övernatta där, vi tänkte vi skulle åka över dagen och stanna där några timmar. Men vad jag kan se enligt båttids-tabellen så om vi åker dit kan vi bara vara där i ca 1 timma och 45 min. Känns inte så roligt. Liknande är det ...
Kroatien
Dian,
31 mars 2010
Updaterad av Dian
för 14 år sedan
Hej!
Vi åker till Makarska i slutet på maj med våran dotter på 9 månader, funderar lite på mat, värmen osv för hennes del och även våran del. Finns blöjor och sånt att köpa där?
Vi har tänkt att åka till brac och hvar som utflykt, men vi vill gärna sola, bada och slappa. Sitta på nått fin ...
Kroatien
Villveta,
17 feb. 2018
Updaterad av Izabellpraag
för 6 år sedan
Jag har tidigare varit på Hvar, dock var detta 2012 och i sommar är jag och min kille sugna på att åka dit då han aldrig varit där tidigare men också för att jag inte kommer ihåg mycket från resan.
Samtidigt känns det kul att kanske åka till någon annan del av Kroatien då jag redan varit på Hvar, ...
Kroatien
Eskada,
29 juni 2012
Updaterad av Amluma
för 11 år sedan
Hej!
Står och väljer mellan att åka till Supetar eller Makarska. Hade egentligen bokat till Supetar men då hotellet var fullt bytte vi till ett i Makarska. Nu har resebyrån hittat en privat lägenhet åt oss i Supetar, men kan inte bestämma mig för var jag vill bo. Fördelen med Supetar är att det är ...