USA
Ingridjosefin,
29 maj 2017
Updaterad av Andreassofus
för 7 år sedan
Hej allihopa,
Vi har startat en blogg med anledning av vår roadtrip i västra USA som går av stapeln om en vecka. Vi skriver lite om förberedelser innan, planerad rutt mm, samt kommer uppdatera längs vägen. Vet själv hur roligt jag tycker det är att läsa resebloggar, särskilt när man kanske ...
Updaterad av Fidde25
för 7 år sedan
Sådär, då va sommarens resa bokad. Kommer bli följande rutt. Har filat och ändrat den ett par månader nu men är nöjd med resultatet.
https://www.google.se/maps/dir/Las+Vegas,+Nevada,+USA/Grand+Canyon+Village,+Arizona,+USA/Moab,+Utah,+USA/Grand+Junction,+Colorado,+USA/Durango,+Colorado,+USA/ ...
USA
Oscarume,
7 dec. 2016
Updaterad av Oscarume
för 7 år sedan
Hallå alla resefantaster!
Jag har läst runt på en del trådar och har kommit fram till den här rutten:
Los Angeles 8 n
San Diego 4 n
Yuma 1 n
Phoenix 3 n
Tusayan 2n ( Besöka Grand Canyon)
Las Vegas 3 n (Från Las Vegas till WMR så har vi tänkt stanna till vid Death Valley)
White ...
Updaterad av Brycecanyon
för 8 år sedan
Hej!
Planerar tillsammans med flickvännen att göra en roadtrip i Kalifornien, Arizona och Nevada. Resan kommer vara på ca 5 veckor men vi har lite problem att bestämma vår rutt så skulle uppskatta lite hjälp.
Tanken är att vi ska hyra bil i San Francisco eller San Jose, ta oss längs Highway 1 ...
Updaterad av Jurabergen
för 8 år sedan
Lite tankar kring roadtrip i västra USA önskas när det gäller tidpunkt. Vi har barnens sommarlov att lägga denna resa på, dvs mitten av juni till mitten av augusti. Tanken är att vara borta ca 2-3 veckor. Det är den klassiska rundan vi funderar på, ev en avstickare till Utah. Spelar det någon roll ...
Updaterad av Brycecanyon
för 8 år sedan
Googlar , läser och söker efter info om våran planerade resa till hösten, men blir snurrig av alla info. Jag vet att det finns massor med trådar här i ämnet men jag blir än mer snurrig. Kort och gott; Vi flyger till San Fransisco den 26 oktober och tänkte stanna där 3 nätter ( inget bokat men ...