Eventuell reskompis sökes, äventyrsresa hösten 2011 el. vintern 2012.
Hej! jag är som många andra här sugen på att åka iväg från detta avlånga och relativt tråkiga land. Jag har funderat på att åka till hösten eller efter nyår någon gång. i mars kom jag hem från en resa till sydafrika, limpopoprovinsen där jobbade jag som volontär i 4 veckor, och afrika är verkligen ett land jag gärna besöker igen, det var en obeskrivlig upplevelse. indien, malaysia, austarlien och nordamerika är också intressant. att åka som volontär var absolut det bästa jag valt att göra man får uppleva så mycket och man växer verkligen som person, det är något jag också skulle vela göra igen men det kan kosta en del. Jag har tittat på ett projekt som går till johannesburg där man får dyka med vithajar! det hade varit något. men jag är öppen för alla restyper egentligen.
Jag har också varit i turkiet två gånger på festresor men nu är jag sugen på att fara på en äventyrsresa. Jag söker en reskompis som eventuellt skulle vara intresserad att följa med. Kille eller tjej spelar absolut ingen roll bara man är lite äventyrslysten.
Jag har också varit i turkiet två gånger på festresor men nu är jag sugen på att fara på en äventyrsresa. Jag söker en reskompis som eventuellt skulle vara intresserad att följa med. Kille eller tjej spelar absolut ingen roll bara man är lite äventyrslysten.
Hej!
Nathalie heter jag och är en 21 årig tjej som har precis samma planer som du. Att resa och äventyra som volontär. Har också funderingar på det här med vithajar i Johannesburg och planerar i så fall att åka i höst eller efter nyår. Annars så vill jag också gärna resa runt och uppleva världen. Australien, USA, Västindien, Kina och Singapore är några av de ställen jag gärna vill se.
//
Nathalie
Nathalie heter jag och är en 21 årig tjej som har precis samma planer som du. Att resa och äventyra som volontär. Har också funderingar på det här med vithajar i Johannesburg och planerar i så fall att åka i höst eller efter nyår. Annars så vill jag också gärna resa runt och uppleva världen. Australien, USA, Västindien, Kina och Singapore är några av de ställen jag gärna vill se.
//
Nathalie
Hej nathalie! det låter som att vi är på ungefär samma spår! USA har också varit ett land jag gärna åker till. Jag funderar eventuellt på att försöka stanna en längre tid och jobba ett tag. det hade varit kul att åka iväg tillsammans och dela på upplevelsen. vill du prata mer nås jag på (Logga in för att se e-postadress)