Europa
Moastrob,
5 nov. 2017
Updaterad av Angie_sthlm
för 7 år sedan
Hejsan! Jag ska åka på tågluff genom Europa tsm med en kompis och med de platser som vi vill hinna med kommer vi behöva vara borta längre än 1 mån skulle tro lite över 2 månader, det vi då undrar är om man ska köpa interrail kort för första månaden och då resa i västeuropa där det är lite dyrare ...
Updaterad av M_olsson
för 6 år sedan
Hej!
Tänkte ta tåget från Budapest till Veszprem, nån som vet om tågstationen ligger nära flygplatsen? ... M_Olsson: https://www.rome2rio.com/s/Budapest-Airport-BUD/Veszpr%C3%A9m
Updaterad av Runtklotet
för 9 år sedan
Hallå där!
Jag (21 år) och min pojkvän (22 år)ska ut och resa i Europa nu i sommar och vill ha era bästa tips på saker att se och göra samt ställen att bo på i Berlin, Barcelona och Amsterdam. Vi är öppna för förslag och tycker om att göra det mesta, men det ska helst inte vara superdyrt! Både ...
Tyskland
Sebbivism,
7 sep. 2013
Updaterad av Pelle77
för 11 år sedan
Misstänker att denna fråga redan har tagits upp, men jag skulle vilja ha lite mer "up-to-date" svar 2013.
Jag planerar att för första gången besöka Berlin i höst, och undrar spontant vilken av Berlins två flygplatser man bör resa till/från? Nu tänker jag inte på flygbolag eller biljettpris, utan ...
Thailand
Mothmoth,
31 maj 2010
Updaterad av Thequeen
för 14 år sedan
Någon som har någon erfarenhet av detta bolag, skall till Thailand innan usa och ser att de flyger
sträckan till Koh Samui
Tacksam för svar
Jack ... Sofianor: Jag hamnade hos dem när jag missade mitt anslutningsflyg för några år sedan. Palma de Mallorca-Köpenhamn. Det var väldigt bra personal ...
Spanien
Lejonflickan,
6 juli 2014
Updaterad av Angie_sthlm
för 10 år sedan
Hej,
Hur tar man sig lättast och billigast från flygplatsen till hotell nära tunnelbanestation Urquinaona. Ganska nära Placa de Catalunya. Förstår att det går ngt. snabbtåg men vad heter stationen jag ska gå av på? Eller är taxi kanske prisvärt? Buss?
VH Anna
... Angie_Sthlm: Från terminal 2 ...