Kroatien
Szara,
24 juni 2010
Updaterad av Hvarski_med
för 14 år sedan
Hej har läst en del på andras trådar och då tipsas det om att bo i privata lägenheter för bästa pris, men hur kommer man i kontakt med dessa? Åker med en väninna på sista minuten nu på lördag och kommer fram halv nio på kvällen o vi hade tänkt fixa boende innan till första natten o sen åka ut till ...
Sverige
Raab,
15 aug. 2007
Updaterad av Raab
för 17 år sedan
Tänkte höra mig lite om vad för saker man ska tänka på.
tex: vad är viktigaste saker att mata ner i ryggsäcken typ är väl min första fråga hehe.
sen hur brukar ni göra med pengar osv? Är det som många säger säkraste att ha kortet bara ist för kontanter.
etc etc. Kom med mer saker snälla! ...
Asien
Satinsilk,
1 feb. 2007
Updaterad av Amina
för 17 år sedan
Hejsan!
Jag och min sambo ska luffa runt i Europa. Vi kommer att flyga till Grekland (Rhodos), och därifrån ta oss över till Turkiet med båt, resa igenom hela Turkiet men buss eller tåg . Därefter med buss över till Bulgarien, och sedan flyg till Budapest, och sedan hem igen...
Är det någon ...
Jen_knutsson,
8 juli 2017
Updaterad av Trea
för 7 år sedan
Jag och min kompis har ca 20 000 kronor var och funderar på att backpacka runt i Europa tills pengarna tar slut. Något som har gjort detta eller liknande som har någon aning om hur länge man ungefär kan vara ute och resa på tjugo tusen?
Tacksam för svar ... Ixploretheworldcom: Hej,
Jag och min ...
Kroatien
Gmariah,
3 aug. 2015
Updaterad av Manqo
för 9 år sedan
Jag och karln funderar på att åka till Kroatien under semestern och vi är väl lite sent ute. Tänkte åka typ 15 augusti.
Vi kommer vara ute i ca 9 dagar och vill inte stressa runt som några backpackers utan ha en lugn och skön semester och ta det lite som det kommer men gärna med lite aktiviteter ...
Spanien
Elsaak90,
4 juni 2015
Updaterad av Svenskaresebloggen
för 9 år sedan
Hej! Jag heter Elsa är 24 år gammal och bor i Sthlm. Jag har bokat flyg till Barcelona den 9-20/7 dvs 11 nätter. Jag är väldigt social och älskar att träffa nya människor, har backpackat en del i asien där jag alltid träffat på människor jag rest en längre tid med. Åker därför själv även till ...