Europa
Hej! Även jag håller stenhårt på KROATIEN - har varit där två år i rad och det finns mycket att göra och se. Kusten (Makarska rivieran) är härlig med klart salt gott vatten, vattensporter av olika slag. Olika utflykter till de stora öarna Brac och Jelsa bl a är också en upplevelse. Det finns även dagsturer med lite mer hålligång för er unga! Maten är toppengod, i alla fall i Podgora och Makarska. Dubrovnik en härlig stad och så även Split!!!!! Priserna inte så höga, Euron har inte kommit till Kroatien ännu!!!!! Ha en underbar semester!
Hälsningar från en kärring med barnasinnet kvar!!!!!!
Hälsningar från en kärring med barnasinnet kvar!!!!!!
Varför vill ni inte till Bulgarien? Jag var i Sunny Beach, festade dock inte så jag märkte väl inte av de negativa sidorna så mycket. Men det var härligt och billigt - stranden var underbar. Men ni ska väl förstås festa...
Hej!
Om ni vill ha fest, sol och härlig strand ska ni åka till Laganas på Zakynthos.
Var på Zakynthos i somras. Eftersom vi har blivit lite vuxnare och lugnar bodde vi i en annan ort på ön.
Men i Laganas bodde alla yngre än 25 år. Där var det PARTY. Tror Laganas kommer passa er perfekt.
Hade själv åkt dit och festat om jag var i er ålder.
Ha det bra/ Jojes
Om ni vill ha fest, sol och härlig strand ska ni åka till Laganas på Zakynthos.
Var på Zakynthos i somras. Eftersom vi har blivit lite vuxnare och lugnar bodde vi i en annan ort på ön.
Men i Laganas bodde alla yngre än 25 år. Där var det PARTY. Tror Laganas kommer passa er perfekt.
Hade själv åkt dit och festat om jag var i er ålder.
Ha det bra/ Jojes