Europa

30 jan. 2008 14:40
Visningar: 216
Tjoo! behöver tips, vi är 5 18-åringar som vill någonstans i Europa.... vart ska man åka om man vill ha mycket sool, mycket(!) festande och ett riktigt skönt ställe relativt billigt? Dock ej Bulgarien
Av Bibby
30 jan. 2008 14:55
Albanien ?

Turkiet om ni undviker de värsta turistfällorna, kolla var turkarna åker.

Nåt Baltland, de har väl nån strand nånstans. Antar att ni menar till sommaren för nu lär det ju inte finnas nåt som passar in, eller menar du sol men inte varmt ?? ;)
Av Armado
30 jan. 2008 16:50
Hej, Turkiet har ALLT som du vill ha ! boka Alanya I Turkiet å ni kommer få SKITKUL ! det är både superbilligt,MKT FESTANDE, å Sol som steker !
Av Zoca-
30 jan. 2008 17:14
KROATIEN SOL KLART...ZRCE-NOVALJA ÖN PAG TITTA IN PÅ FILMER PÅ MIN SIDA....ELLER ÖN HVAR (TVÅ TIMMAR MED FÄRJA FRÅN SPLIT)..OM NI SKULLE UNDRA LITE NÄRMARE DET ÄR BARA FRÅGA!!MVH "ZOCA"
3 feb. 2008 17:46
Hej! Även jag håller stenhårt på KROATIEN - har varit där två år i rad och det finns mycket att göra och se. Kusten (Makarska rivieran) är härlig med klart salt gott vatten, vattensporter av olika slag. Olika utflykter till de stora öarna Brac och Jelsa bl a är också en upplevelse. Det finns även dagsturer med lite mer hålligång för er unga! Maten är toppengod, i alla fall i Podgora och Makarska. Dubrovnik en härlig stad och så även Split!!!!! Priserna inte så höga, Euron har inte kommit till Kroatien ännu!!!!! Ha en underbar semester!
Hälsningar från en kärring med barnasinnet kvar!!!!!!
3 feb. 2008 18:50
Varför vill ni inte till Bulgarien? Jag var i Sunny Beach, festade dock inte så jag märkte väl inte av de negativa sidorna så mycket. Men det var härligt och billigt - stranden var underbar. Men ni ska väl förstås festa...
Av Jojes
3 feb. 2008 21:30
Hej!
Om ni vill ha fest, sol och härlig strand ska ni åka till LaganasZakynthos.
Var på Zakynthos i somras. Eftersom vi har blivit lite vuxnare och lugnar bodde vi i en annan ort på ön.
Men i Laganas bodde alla yngre än 25 år. Där var det PARTY. Tror Laganas kommer passa er perfekt.
Hade själv åkt dit och festat om jag var i er ålder.
Ha det bra/ Jojes
Av Glenns
3 feb. 2008 23:26
Citerat från boogiman:
Tjoo! behöver tips, vi är 5 18-åringar som vill någonstans i Europa.... vart ska man åka om man vill ha mycket sool, mycket(!) festande och ett riktigt skönt ställe relativt billigt? Dock ej Bulgarien
Hej, glöm allt du hört. Klart ni ska till MagalufMallis ;-)
8 feb. 2008 14:01
Tack för alla svar! blir å sätta sig å kolla lite på dessa ställen då =D hare gött