Egypten
Sweetsummer,
8 aug. 2013
Updaterad av Newyorkchic
för 11 år sedan
Hejsan!
Tankte bara om ni behover hjalp med Egypten sa hjalper jag garna till, kan dock mer om Hurghada och El Gouna, men skulle ni ha om andra omraden eller allmant sa ska jag forsoka gora mitt basta vilket som.
Vh. Natalia ... Tholle: Hej ska till el gouna i januari med min dotter och min ...
Egypten
Monca,
25 dec. 2009
Updaterad av Palmabeach
för 12 år sedan
Tänkte åka till El Gouna den 7 januari och stanna en vecka. Har varit i Sharm el Sheikh förra året, vilket var rätt trevligt men jag har fått för
mig att El Gouna är bättre om man åker ensam? Man kanske får vara ifred där lite mer från påstridiga egyptsier..? Och slippa hotellpersonal
som stöter ...
Egypten
Geggen,
17 nov. 2011
Updaterad av Palmabeach
för 12 år sedan
Hej!
Vår lilla familj på 2 vuxna 29+26år och en dotter på nästan 2år hade tänkt åka till El Gouna i Januari.
Men vi har lite svårt och välja hotell. Det står mellan Mövenpick och Rihana Inn (all inclusive)
Mövenpick blir billigare, men om man säger att vi äter för ca 3000kr på en vecka så blir ...
Egypten
Falken71,
18 mars 2011
Updaterad av Ulfasa
för 13 år sedan
Hej!!
Vi ska åka till Egypten/El Gouna och bo på Mövenpick resort i början av juni. Är det någon som varit där och har någon erfarenhet av staden eller hotellet?? Några roliga resetips eller turistfällor vi inte ska fastna i? =) Vi åker med fyra barn/ungdomar mellan 11-19 år, så lite andra ...
Egypten
Tessan37,
12 okt. 2010
Updaterad av Joakimn
för 13 år sedan
man blir verkligen snurrig,alla tycker olika,hurgarda ska jag till i nov,men nu ska vi fira min mamma som fyller 60 i april,jag och min syster.båda gillar lite nattliv och shoppa,men vill inte ha för mycket av de försäljarna efter sig heller,ska ha bra strand och all inclusive. ... Mathilda86: ...
Egypten
Kallalinaa,
27 aug. 2010
Updaterad av Penta
för 14 år sedan
Hej!
Jag behöver verkligen er hjälp!
Jag och min sambo planerar att åka till Egypten i början av oktober. Har hittat 2 hotell och kan inte välja. Så snälla, om ni vet något om dessa 2 hotell så ge mig tips om vilket jag ska välja!!! Tack på förhand!
Via Apollos hemsia:
El gouna: Three ...