Thailand
Dexter76,
11 maj 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Någon som rest med UIA nyligen och kan berätta både ris och ros för oss. ... Gunillad: Uttömmande svar på samma fråga finns här:
http://www.reseguiden.se/forum/diskussioner/flyga-med-ukraine-airlines-42418 ... Brian123: Citerat från Dexter76:
>Någon som rest med UIA nyligen och kan berätta både ...
Updaterad av Bonjovii
för 8 år sedan
Håller på och titta på flyg till Dubai nästa höst, det skiljer verkligen mycket i pris. Ukraine Airlines har riktigt bra pris 4 personer för 9000kr. Emirates kostar 25000kr. Vill höra era tankar som har erfarenhet av Ukeaine Airlnes
Tack på förhand
... Bonjovii: Tack för alla kommentarer. Vi ...
Updaterad av Hawaii
för 9 år sedan
Hejsan på er,
Undrar om någon nyligen flugit med UIA, hur är standarden och känns det tryggt? Ska åka till Bangkok om ett par veckor med dem.
Vet någon om man behöver vara orolig, pga det politiska läget, för att mellanlanda i Kiev eller för att flyga med UIA?
Misstänker att jag oroar mig i ...
Thailand
Gone_golfing,
7 juli 2014
Updaterad av Marilcj
för 10 år sedan
Någon som har erfarenhet detta flygbolag, hittar mest äldre artiklar om dessa och jag räknar med att en hel del har ändrat sig de sista åren.
Tänkte flyga till Bangkok över jul & nyår och dessa har bra priser i dagsläget.
Så ni som sitter på nyttig info, hör gärna av er. ... Marilcj: >Citerat ...
Förenade Arabemiraten
Jokkke,
8 sep. 2018
Updaterad av Hawaii
för 6 år sedan
Är det flygbolaget ett bra alternativ när man ska flyga till Dubai? ... Hawaii: Beror helt på vad du menar med "bra". Ukraine International Airlines flyger med äldre flygplan (jämfört med konkurrenterna) och de har en mindre flotta (=färre flygplan). Det innebär för det första att det kan vara ...
Asien
Anette66,
10 mars 2018
Updaterad av Gunillad
för 5 år sedan
Hej
Planerar en långresa till Thailand med familjen. Ukraina airlines har bra flygtider till bra priser ( nästan 10000 lägre för hela familjen än Övriga),. Någon som har erfarenhet och flugit med dem inom senaste året som kan dela med sig av erfarenheter, omdömen.
... Gunillad: Flög med dem för ...