Tanzania
Resemaja,
6 jan. 2013
Updaterad av Resemaja
för 11 år sedan
Efter mkt rekande och efter en underbart lyckad resa vill jag bara varmt rekommendera Dahls safaris om du letar efter en bra arrangör i Tanzania, svenskägt men med lokalt kontor i Arusha och Dar Es Salaam. ... Kerstin: Låter spännande :) har du nån internetsida till dem ?
Mvh Kerstin ... ...
Tanzania
Resemaja,
16 juli 2012
Updaterad av Matteoemiliano
för 2 år sedan
Ni som åkt på safari, Andersons, Dahls eller Kenzan? vad rekommenderas?
Privat bra guide, bra fordon, mellanklass lodger, flyg till Kilimanjaro, avsluta på Zanzibar. ... Matteoemiliano: Are you looking for lifetime safari experience you will never forget? You have to be 100% sure if you are ...
Tanzania
Mittmi,
5 apr. 2010
Updaterad av Tommy
för 6 år sedan
Hej!! Ska åka till Tanzania i Februari nästa år. Vill börja med safari en vecka och sedan bo 14 dar på Zanzibar. Har kikat runt litebland resebolagen men även funderat på att ordna allt själv. Tacksam för alla tips,,känns som det är mycket att sy ihop. Undrar bl a hur mycket man kan spara på att ...
Tanzania
Botan,
20 jan. 2017
Updaterad av Safarigirl
för 7 år sedan
Har ngn bokat eller åkt med Dahls safari? Vad tyckte ni om dem? bra resp dåligt?? ... Safarigirl: Hej!
Vi åkte till Tanzanina förra året vid denna tiden och var supernöjda, vi bokade 6nätter, 7dagar på safari och sedan en vecka på zanzibar.
Skulle verkligen rekommendera att börja titta på att ...
Tanzania
Miliam,
14 juli 2015
Updaterad av Ixploretheworldcom
för 8 år sedan
Hej vänner!!
Det börjar närma sig okt och vår resa till Tanzania och Zanzibar...
Jag har ställt en del frågor och fått lite svar men är här ingen för att fräscha upp mig för att inte missa någon info...
Vi är 4 vuxna och 3 barn 10,11,7 år ...
¨Vi har bokat flygstolar men inga boenden...
...
Tanzania
Mlok,
31 juli 2023
Updaterad av Mlok
för 23 veckor sedan
Vill bara tipsa alla som funderar på safari i Tanzania om att boka med Brown Parrot Safaris. Vi har precis kommit hem från en magisk resa som vi bokat helt och hållet med hjälp av Brown Parrot som är en lokal liten byrå som utgår från Arusha. Doris hjälpte oss med all planering och bokning, hon var ...