Förenade Arabemiraten
Cronsjoe,
12 feb. 2014
Updaterad av Babylon79
för 10 år sedan
Är intresserad av att köpa ett kuponghäfte från Dubai;. The Entertainer Dubai 2014. Har du precis varit där och har ett häfte med dig hem? Hör av dig! ... Babylon79: Hej
Ni kan köpa mobile version. ... Zahide: Har den tyvärr inte, men har haft den år 2010.
Vill bara säga att den är bra att ha. ...
Egypten
Sippo95,
16 feb. 2013
Updaterad av Bengt99
för 10 år sedan
Jag vill jätte gärna jobba i sharm el sheikh under sommaren (maj till augusti 2013) men vet inte vart man hittar jobb... Jag pratar ju bra engelska och skulle gärna jobba som entertanier på något hotell då jag typ alltid är glad. Nån som har något tips?? ... Bengt99: Om du är ung tjej så vill jag ...
Grekland
13stella,
13 nov. 2011
Updaterad av Matilda__
för 12 år sedan
Hej, jag är en tjej på 18 år som älskar sol, fest och bad. Just nu går jag sista året på hotell restaurang. Sverige och kylan gör mig deprimerad, jag vill inte stanna här resten av min ungdom. Därför tänker jag ta mitt pick och pack och fly Sverige ett tag så fort jag har sprungit ur skolan.
Jag ...
Förenade Arabemiraten
Annl,
4 feb. 2012
Updaterad av Van
för 12 år sedan
Hej,
Är det någon som har tips om någon bra arrangör som ordnar ökensafari?
Vi vill inte ha en sådan variant där man äter middag med beduinerna. Däremot hörde jag om någon som hade varit på ökenssafari där man hade haft "egen" grillkväll i öknen.
Alla tips mottages tacksamt! ... Zahide: Vi ...
Spanien
Trocadero,
31 juli 2009
Updaterad av Robbowan
för 15 år sedan
Kom hem i 24/7 dvs förra fredagen från Mallorca. Bodde på samma hotell som denna kille bor på just nu. Hotellet ligger i Palma Nova och heter Aqua Sol, förstår nu hur rädd man blir nu ?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5583756.ab ... Mpc: fins i så fall mycket man skal bojkotta eller ...
Förenade Arabemiraten
Elpiotro,
15 apr. 2009
Updaterad av Elpiotro
för 15 år sedan
Hej,
Kom nyligen hem fran Dubai, dar jag kopte the Entertainer, en tjock bok med rabattkuponger till restauranger, turistmal och barer. De flest erbjudanden som finns ar 2 for 1, dvs att du endast betalar for en person och far 50%. Jag tjanade in de 300 AED som boken kostar den forsta dagen da ...