Förenade Arabemiraten
Bilo27,
17 aug. 2015
Updaterad av Worldofmarie
för 1 vecka sedan
Jag ska åka till Dubai imorgon och har verkligen panik !!
Vet inte vad ja ska göra, för giltighetstiden på mitt pass går ut 16/12
Och de är mer än 3 månader kvar.
jag vet inte om jag kan flyga imorgon utan problem elr inte ?
Ska vara där en vecka bara. 18/8 till 25/18
Jag flyger med ...
Asien
Sotis2,
12 okt. 2024
Updaterad av Sotis2
för 1 vecka sedan
Vi är nyblivna pensionärer som funderar på resa i slutet av januari 2025 och ca 6 veckor. Vi tänker flyga t o r Bangkok och därifrån till Bali/Indonesien eller Filippinerna. Tänker att vi är 3 veckor i Thailand som vi varit till många gånger men ligger oss varmt om hjärtat.
Vi gillar sol, bad ...
Japan
Totoro,
5 okt. 2024
Updaterad av Jonas73
för 3 veckor sedan
Vi planerar att åka till Japan nästa år, och funderar på att välja en paketresa med Världens resor https://www.varldensresor.se/
Har någon erfarenhet av att resa med dem och lust att dela med sig? Vi är lite tveksamma till en gruppresa men känns samtidigt tryggt att ha en reseledare med som kan ...
Asien
Lordmiun,
21 sep. 2024
Updaterad av Evoline
för 5 veckor sedan
Hej. Om jag reser från Göteborg den 27e januari 2025 till Bangkok. Jag reser 08.00 och flygtiden är ca 13 timmar. Det står på biljetten att jag är framme i Bangkok 06.00 samma dag som jag flög...alltså den 27e. Kan detta stämma? Fattar fasen inte detta med tidszoner å grejer🤣🤣 ... Lordmiun: Ok, ...
Vietnam
Xeniaxyz,
17 sep. 2024
Updaterad av Xeniaxyz
för 6 veckor sedan
Hej! Planerar resa till Vietnam, Landar 15.25 en onsdag. Hur lång tid behöver man beräkna (ca) till man passerat allt man ska, inkl hämtat upp bagage innan man kan stå på gatan för att ta sig vidare?
Allt kan ju hända och det kan ta olika tid - men behöver veta för att se vad vi kan matcha för ...
Indonesien
Saringen,
11 feb. 2024
Updaterad av Saringen
för 7 veckor sedan
Är nu inne på vår 3.e vecka här i Seminyak på Bali. Helt fantastiskt ställe! Lite utflykter och en massa restaurangbesök här omkring.
Hör av er om ni vill ha tips på restauranger mm🥰
... Emma_Persson: Hej igen😄
Jag tar göra kontaktuppgifter till honom! Vi är dock en stor familj på 6 pers ...