Asien
Theforce1,
26 dec. 2024
Updaterad av Worldofmarie
för 1 dag sedan
Finns det solstolar att hyra på Boracay? ... Worldofmarie: Tur att det inte finns! Finns inget fulare än långa rader med solstolar. ... Evoline: Var där förra året, fanns inga då.
Kollade igenom bilderna jag tog på hela stranden för att dubbelkolla och ser inga solstolar. ... Theforce1: >Citerat ...
Asien
Sotis2,
12 okt. 2024
Updaterad av Sotis2
för 1 vecka sedan
Vi är nyblivna pensionärer som funderar på resa i slutet av januari 2025 och ca 6 veckor. Vi tänker flyga t o r Bangkok och därifrån till Bali/Indonesien eller Filippinerna. Tänker att vi är 3 veckor i Thailand som vi varit till många gånger men ligger oss varmt om hjärtat.
Vi gillar sol, bad ...
Indien
Meditation89,
10 feb. 2011
Updaterad av Ameliaevans123
för 1 vecka sedan
Hej
Jag hade tänkt åka till indien till ett ashram. Någon som varit på ett eller vet något som rekommenderas och är seriöst? Hur länge brukar man vara borta? Hade tänkt mig en-två veckor. Vad får man räkna med för pris?
All information önskas!! Tack på förhand :) ... Ameliaevans123: Hi ...
Asien
Timmiep,
27 okt. 2024
Updaterad av Erik777
för 2 veckor sedan
Hej!
Vi ska resa till Kuala lumpur över nyår, 2 barn 10 och 13 ska med. Någon som har tips och erfarenheter på nyårsafton som passar en familj? Vi är ute efter en restaurang som ligger centralt som vi antingen stannar på över tolvslaget, alternativt beger oss ner till Twin Towers om det ...
Vietnam
Cekblad,
15 nov. 2024
för 4 veckor sedan
Vill höra om någon har erfarenhet av att sitta längst bak på längre flygningar? Fördelar/ nackdelar? ... Worldofmarie: >Citerat från Birgere:
>Tar mycket längre tid att ta sig ut efter landning är ytterligare en negativ sak.
Om inte baktrappan används. ... Birgere: Tar mycket längre tid att ...
Förenade Arabemiraten
Bilo27,
17 aug. 2015
för 9 veckor sedan
Jag ska åka till Dubai imorgon och har verkligen panik !!
Vet inte vad ja ska göra, för giltighetstiden på mitt pass går ut 16/12
Och de är mer än 3 månader kvar.
jag vet inte om jag kan flyga imorgon utan problem elr inte ?
Ska vara där en vecka bara. 18/8 till 25/18
Jag flyger med ...