Indonesien
Linnsan1985,
14 aug. 2013
Updaterad av Linnsan1985
för 11 år sedan
Hej
Jag och min sambo skall resa nästa år men har en frågor som jag inte hittar något konkret svar på.
Vi vill åka men enkelbiljett från Australien till Bali för att därifrån ta oss upp till Bangkok innan vi reser hem. Vi vet inte riktigt vart vi vill åka än så min fråga är om det går att boka ...
Indonesien
Pellehej,
27 dec. 2011
Updaterad av Asarindstal
för 12 år sedan
Hej. Ska resa till Bali samt Thailand i januari. Hade tänkt vara på bali ca 3-4 veckor, beroende på hur roligt det är, och efter det åka till Thailand, vara där i ca 3-4 veckor och resa hem från Bangkok. Resan mellan bali och thailand hade vi atlltså tänkt boka på plats på bali, men hur funkar det, ...
Indonesien
Frippster,
8 mars 2009
Updaterad av Chagana
för 15 år sedan
Hej! jag tänkte åka till indonesien i någonstans i slutet av augusti fram till mitten av september, för att sedan stanna där i 3-4 veckor och sen flyga ner till cairns, australien. finns det någon som är en stjärna på att hitta billiga flygbiljetter enkelväg som har lust att hjälpa till med tips? ...
Indonesien
Emeliesand,
17 apr. 2014
Updaterad av Madow
för 10 år sedan
Hej!
Har nu bokat biljett till Bali, dock inte bokat någon hembiljett ännu. Stämmer det att man måste kunna visa upp en retur biljett för att få komma in i landet eller hur går det till?
Tacksam för alla svar! ... Madow: Vi bokade hembiljett för säkerhetskull men verkade som att det inte ...
Indonesien
Sameyo,
25 dec. 2010
Updaterad av Kustaffe
för 13 år sedan
Hej, jag ska till Bali nu i januari och har läst runt lite på internet. Jag är dock inte på det klara med ifall man måste visa upp en giltig hembiljett vid ankomst med turistvisum eller om det bara gäller när man har ett förlängt ambassadvisum? ... Kustaffe: De gånger jag besökt Bali har jag inte ...
Indonesien
Vilhem,
5 juni 2018
Updaterad av Lett_o_resglad
för 6 år sedan
Tjena,
Jag har tänkt åka till Bali under perioden 10-24/7 2018. Jag har hittat flygbiljetter, och ska snart även boka hotell så fort jag vet exakt vart och hur länge jag vill bo på de olika platserna.
Ubud är huvuddestinationen, är ute efter att se häftiga ställen, njuta deluxe och även ha ...