En veckas solsemester i juli!
Jag söker efter en jämngammal tjej som vill åka med mig till något varmt land en vecka för sol, bad, party och shopping!
Jag är en glad, rolig, lite galen tjej som vill bort från döötråkiga Sverige.
Söker dig som är jämngammal, och är glad, rolig samt är ute efter samma saker att göra på din semester som jag.
Du får jättegärna bo nära Göteborg så man kan träffas en gång före man åker.
Hör av dig!
Facebook : Martina Lejon
Tel: 0733357887
Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Jag är en glad, rolig, lite galen tjej som vill bort från döötråkiga Sverige.
Söker dig som är jämngammal, och är glad, rolig samt är ute efter samma saker att göra på din semester som jag.
Du får jättegärna bo nära Göteborg så man kan träffas en gång före man åker.
Hör av dig!
Facebook : Martina Lejon
Tel: 0733357887
Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Hej Martina!
Jag heter Enna, är 29 & bor i Göteborg. =)
Har 4 veckors sem men mina första 2 veckor är flexibla (ska till Spanien i aug) och skulle vilja göra en spontan resa utomlands och på så sätt också lära känna nya människor.
Jag bor i Fredriksdal(nära Johanneberg) och sitter här på jobbet, sista dagen före semestern börjar och har kollat på väderprognosen i Sverige vilket verkar bli rätt molnig, därav det spontana att resa.
Mina närmaste vänner har redan planer för sommaren och gillar ändå att träffa nya människor.
Söker efter någon som främst gillar sol och bad på dagarna, på kvällarna är jag flexibel men gillar att gå ut och se mig omkring, äta god mat och gå på klubb, kanske inte klubba varje kväll men i varje fall gå ut
Hör av dig om du vill veta mer om det låter intressant.
Ha det gott!
Hälsningar
Enna
Jag heter Enna, är 29 & bor i Göteborg. =)
Har 4 veckors sem men mina första 2 veckor är flexibla (ska till Spanien i aug) och skulle vilja göra en spontan resa utomlands och på så sätt också lära känna nya människor.
Jag bor i Fredriksdal(nära Johanneberg) och sitter här på jobbet, sista dagen före semestern börjar och har kollat på väderprognosen i Sverige vilket verkar bli rätt molnig, därav det spontana att resa.
Mina närmaste vänner har redan planer för sommaren och gillar ändå att träffa nya människor.
Söker efter någon som främst gillar sol och bad på dagarna, på kvällarna är jag flexibel men gillar att gå ut och se mig omkring, äta god mat och gå på klubb, kanske inte klubba varje kväll men i varje fall gå ut
Hör av dig om du vill veta mer om det låter intressant.
Ha det gott!
Hälsningar
Enna