En trevlig tjel snart i Australien
Hej! Jag är en vilsen själ som inte vet någonting just nu. Det enda jag vet är att jag vill lämna Sverige och resa till Australien och vara borta i flera månader.
Jag kommer vilja jobba där nere, resa runt hela östkusten, göra min livsresa och kommer ta mitt pick och pack själv. Men som sagt eftersom jag kommer åka själv, vore de kul och möta upp fina människor där nere så man inte blir allt för vilsen, resa runt med er, hitta på fina och roliga grejer!
Ser fram emot min livsresa i höst!
Jag kommer vilja jobba där nere, resa runt hela östkusten, göra min livsresa och kommer ta mitt pick och pack själv. Men som sagt eftersom jag kommer åka själv, vore de kul och möta upp fina människor där nere så man inte blir allt för vilsen, resa runt med er, hitta på fina och roliga grejer!
Ser fram emot min livsresa i höst!
Jag är väldigt intresserad, känner precis som dig!!
ÅÅ låter ju perfekt! När åker du? Mötas upp där nere typ
Hej, åh va glad jag blev när jag hittade denna tråden när jag googlade lite (nervös tjej inför resan) haha :D Är en tjej på 20 år och åker ner i början av September. Inte bokat något än me lär nog göra det snart :) Jag åker ner ensam och ska jobba, åker på working holiday visum och sedan resa runt och se Australien såklart och sedan säkert till New Zealand osv.
Jag är rent utsagt skit nervös inför att åka ner ensam så hade varit kul att träffas och hänga med folk och kanske resa tillsammans med folk :)
Jag är rent utsagt skit nervös inför att åka ner ensam så hade varit kul att träffas och hänga med folk och kanske resa tillsammans med folk :)
Låter fantastiskt roligt!!!
Blir en utmaning men något man kan leva på
Blir en utmaning men något man kan leva på
Hej! Jag och min kompis planerar att åka i slutet på september till Australien! Våra planer är då att först jobba några månader i sydney för att sedan börja leva backpackerlivet och resa runt i Australien, Indonesien och vissa länder i sydost asien. Vet inte när du planerat att åka men du är mer än välkommen att möta upp oss eller tom åka med oss där nere!
Hej! Vad roligt att det är fler som sitter i samma sits :D Åker ner själv till Sydney 1 sep och planerar att va där allt från 3 mån upp till 2 år, no limits med andra ord!! :D Hade varit jättekul om man kunde träffas där nere eller kanske till och med flyga ihop om det passar ihop med datumet :D Hör av er till mig om ni är taggade på livets resa!
Lägg till mig på fb: Felicia Thiel :)
Hej! Jag ska också åka till Australien i höst, själv... haha. Tycker det ska bli SÅ spännande men hade vart nice att mötas upp och hänga, så jag inte är helt lost när jag kommer dit. Min plan är att åka till Melbourne först, men har inte bestämt mig om jag ska resa ett tag innan jag skaffar jobb eller om jag ska leta jobb med en gång. Vart ska du och vad är dina planer? :)
Åh va nice! Jag åker den 3 oktober :)
Hej! Jag är också intresserad av att åka iväg! Australien är något jag funderat på. Skulle vilja vara borta några månader, skaffa ett jobb och även resa runt och upptäcka! Lägg gärna till mej på facebook :) https://www.facebook.com/mathilda.gustafsson.716