Turochretur,
29 nov. 2019
Updaterad av Ellismellis
för 4 år sedan
Nu har ännu en resväska av okänt märke fått trasigt hjul men är för övrigt i ok skick. På vinden finns redan några väskor med dåliga hjul som är förvaringslådor. Det borde väl gå att fixa till så man får lite mer nytta av väskan.
Hur gör ni, lämnar ni till lagning? Vart vänder ni er då? ... ...
Updaterad av Evoline
för 4 år sedan
Hej,
Min resväska kom aldrig fram till Arlanda, den var kvar i mellanlandningen i Köpenhamn.
Flög med SAS hela vägen och via deras service desk i Arlanda fick jag fylla i adress och så fick jag resväskan dagen efter levererad från Bring.
Företaget som betalade för tjänsteresan.
Kan man få ...
Updaterad av Worldofmarie
för 4 år sedan
Vi ska åka med enbart handbagage. Då är det en vanlig kabinväska 55x40x23. Men man får också ta med en mindre väska, typ datorväska. Det står på ett ställe 30x40x10.
Hur noga är det med storleken på den lilla väskan? Det är klart att man inte kan ha med större bagar eller en kabinväska extra, ...
Updaterad av Floridasidan
för 6 år sedan
Hej,
Vilken bagage väska använder ni och rekommenderar ni den?
Tjejen använder Samsonite B-lite Fresh som är bra, kostade ca 1.900kr.
Köpte själv en billig resväska för 500kr från Clas Ohlson (IT Luggage) som var bland det lättaste som fanns, men ostabil och vinglig när man rullade den, ...
Strandqvist,
12 sep. 2012
Updaterad av Dalton17
för 6 år sedan
Är det någon som hittat en kabinväska eller ryggsäck med måtten 55x40x20 med hjul - där det går att antingen öppna upptill för att få ut en mindre väska alternativt knäppa loss översta delen som förslagsvis även har en axelrem?
... Lionking123: Kolla in denna artikeln som visar olika alternativ ...
Updaterad av Birgere
för 7 år sedan
Hej! Mitt namn är Emma Lindbladh, och kommer från en skola som just nu deltar i ett projekt där vi ska skapa en egen uppfinning/produkt. Vår produkt har med resning att göra, och undrar om ni som läst detta skulle kunna svara på en väldigt kort enkät om en så kallad "smart resväska"?:) Länk finns ...