En resa du sent glömmer

14 jan. 2018 18:01
Visningar: 173
God morgon, dag, eller afton, var du än befinner dig.

INTRO:

Mitt namn är Astrid, och jag, liksom flertalet andra i detta forum, planerar att resa till den tropiska värmen för sol, bad och äventyr. Destinationen är Thailand och avresedatum i början av februari ELLER slutet av mars (obs: förhandlingsbart). Jag är öppen för både det kvinnliga och manliga könet, med ett åldersintervall på 18-30. Oavsett om du behöver hålla handen på planet av rädsla, eller om du är den som puttar i mig från en klippavsats, är du välkommen att kontakta mig.

OM MIG:

Jag är en äventyrlig själ som må se ut som en basic bitch, men jag föredrar att inte vara det. Jag vägrar att nöja mig och vara en del av mellanmjölkstillvaron. För mig handlar livet om att känna mig levande och inte bara existera. Jag är spontan men strukturerad, redo att förlora kontrollen vid vilket tillfälle som helst. Min största passion i livet är därför att resa och utforska världen. Att träffa intressanta människor och berika mina sinnen med god mat och vackra vyer - det är det jag älskar mest. Samtidigt som jag kan ligga på stranden med en piña colada i handen, är jag redo att åka zipline i nästa sekund.

I skolan studerar jag det samhällsvetenskapliga programmet eftersom jag har för avsikt att bli psykolog. Jag finner det fascinerande att studera människor och givande att hjälpa andra. Min starka drivkraft är vad som får mig att fortsätta framåt både karriärsmässigt och i livets svåra skeden. Min strävan handlar om att vara sann mot mig själv och att finna svaret på existensens gåtor. Förutom detta älskar jag att dansa loss till housemusik och hänga från balkonger, samt att shoppa fashionabla blusar.

En resa med mig inkluderar mycket skratt, en aning galna idéer och möjligtvis solsveda. Men framför allt är det tiden då vi skall vara unga, fria och obekymrade.

Jag är förresten 17 år och fyller myndig den 13 februari. Jag har självfallet rest på egen hand tidigare samt besökt Thailand förut. Jag har även mycket goda erfarenheter av att planera resor.

OM RESAN:

• Typ av resa: bekväm solsemester med aktiviteter (t.ex snorkling, vattensporter, nattklubb, elefantfärd)
• Destination: Phuket, Krabi, Koh Lanta
• Datum för avresa: 5-7 februari 2018, 28-30 mars 2018 (detta p.g.a att jag går i skolan)
• Resans längd: 14-16 dagar (inklusive flyg)
• Pris (hotell och flyg): ca 12 000
• Lägsta hotellstandard: 3 stjärnor
• Krav för hotell: minst en pool med poolbar, havsutsikt/nära strand, frukostbuffé, bar, nära centrum, möjlighet till aktiviteter

OM DIG:

• Kvinna/man
• 18-30 år
• Glad, utåtriktad, spontan

KONTAKT:

Mail: (Logga in för att se e-postadress)
Instagram: astriidmp

Jag ser fram emot att höra från dig.

Varma hälsningar,
Astrid
15 jan. 2018 21:18
Hejsan!!! Du låter jävligt Nice! ✌️💃🐒🐳 kortfattat sagt, jag söker samma sak! Och åker super duper gärna med dig 😄😄 Checka in min profil och lägg till mig på snap/fb : Hannasassi ! OM du inte hittat någon än 🙊😢😢😢💋