Thailand
Analeina,
27 jan. 2017
Updaterad av Jojo72
för 6 år sedan
Jag åker på söndag och kommer besöka nämnda öar under tre veckor. Väderprognoserna är som vanligt ingen rolig läsning, mest mulet och risk för regn. Jag gjorde en liknande resa förra året och det var samma väderprognoser då, men inte hade vi nåt regn inte! Fast i år har ju vädret varit lite tokigt ...
Thailand
Crappyusrname,
15 feb. 2018
Updaterad av Crappyusrname
för 6 år sedan
Tjena! Planerar en tripp januari - februari nästa år, tre - fyra veckor. Målet är att ha det gött, undvika den galnaste massturismen (Koh lipe ser ju vackert ut men verkar vara mer av den turism vi vill undvika tyvärr, rätta mig gärna om jag har fel), simma, snorkla, lite natur och äta gott. 2 ...
Thailand
Atjima,
27 dec. 2016
Updaterad av Hille2
för 7 år sedan
Vågar man chansa på att boende finns på Koh Wai? Ifall det finns något litet som inte har sin bokning via nätet??? ... Hille2: Vad roligt att du trivdes! Fick lite längtan tillbaks så det kanske blir en tur dit i mitten av februari när jag åker till Thailand. Lämnar gubben hemma för säkerhets skull ...
Thailand
Jannickabergman,
20 sep. 2016
Updaterad av Hille2
för 8 år sedan
Hejsan!
Jag och min kille ska åka till Thailand 2 veckor i februari nästa år. Vi kommer vara på khao lak (Khuk Khak beach) första veckan men sen har vi inte riktigt bestämt oss helt om veckan efter. Jag blev lite intresserad av ön Koh Tao jag har hört mycket fina saker om. Men jag har lite ...
Thailand
Matsochkicki,
29 maj 2016
Updaterad av Lillaannaj
för 8 år sedan
Vi håller på att planera nästa Thailandsresa som blir 2-3 veckor i Mars-17. Vi har tidigare varit i Kata, Phi-Phi, Lanta, Bulone, Kradan, Ao Nang, Samui, Phangang och Tao. Kata och Ao Nang är verkligen inget för oss. Bulone och Kradan är hittills våra favoritöar.
Vi gillar lugna ställen med fina ...
Thailand
Gudveig,
19 nov. 2013
Updaterad av Sierra
för 11 år sedan
Jag vill gärna ha tips om boende på Koh bulon, Koh Muk och Koh Lanta. Vi kommer att besöka Thailand i februari-mars 2014. Vi föredrar lite lugnare platser. Berätta gärna lite mer om dessa öar :) ... Walle: Hejsan
Vi har bott på alla de ställena du nämner och detta känner vi för dessa öar:
Koh ...