Egypten
M4sta86,
4 jan. 2023
Updaterad av M4sta86
för 1 år sedan
Hej
Tänkte höra om någon har erfarenhet av Sharm El-Sheikh de senaste åren? Hur är vädret i februari/mars rent generellt? (har googlat) Vattentemp? Hur är säkerheten, snorkling etc?
Tänkte boka All inclusive om det blir aktuellt att åka men tänkte ändå dra iväg på lite dagsutflykter. På tal ...
Egypten
Ylvalind,
15 jan. 2015
Updaterad av Sunstrooom
för 9 år sedan
Jag undrar hur man tar sig från Sharm till Hurghada på bästa sätt. Får inte kläm på om det finns någon fungerande färjetrafik mellan städerna! Om inte någon färja går, hur mycket kan en flygbiljett kosta Sharm-Hurghada?
... Sunstrooom: Enligt forumet på tripadvisor så är färjorna inte igång än, ...
Egypten
Sippo95,
16 feb. 2013
Updaterad av Bengt99
för 10 år sedan
Jag vill jätte gärna jobba i sharm el sheikh under sommaren (maj till augusti 2013) men vet inte vart man hittar jobb... Jag pratar ju bra engelska och skulle gärna jobba som entertanier på något hotell då jag typ alltid är glad. Nån som har något tips?? ... Bengt99: Om du är ung tjej så vill jag ...
Egypten
Stefanshaba,
22 jan. 2014
Updaterad av Marulk
för 10 år sedan
Hur är läget i Sharm el Sheikh? Tänkte resa dit på sportlovet som är vecka 8?
... Swekrezz: >Citerat från Stefanshaba:
>Hur är läget i Sharm el Sheikh? Tänkte resa dit på sportlovet som är vecka 8?
Det skall enligt uppgift vara lugn och ro på alla turistorterna kring Röda Havet och på Apollos ...
Egypten
Absolutsanna,
28 okt. 2012
Updaterad av Absolutsanna
för 11 år sedan
Den 5 januari åker vi till Dahab med släkt och familj, vi ska bo på Aqua Blu Sharm!
Vi är några vuxna samt vuxna/ungdomar & en på 18, en på 14, en på 12 samt vår dotter på 14 månader.
Ett stort gäng!
Är det någon som har erfarenheter, tips på saker att göra, varningar samt erfarenheter av ...
Egypten
Becciii,
18 nov. 2012
Updaterad av Noppen
för 11 år sedan
Nagon som ar sugen pa att komma hit och jobba? eller om nagon redan ar har och jobbar, hade varit kul att traffa lite svenskar!!! ... Mykey_: Jag jobbar inte där men däremot ska jag dit över nyår, är du där då? Tror du man behöver köpa biljetter till Pacha i förköp?
/Mikael
... Deshal: Becciii, ...