USA
Sasv100,
15 juli 2024
Updaterad av Sasv100
för 18 veckor sedan
Hur är rutinen med bagaget när man har transfer i USA efter en inrikesresa?
T ex: Jag ska resa hem från LA. resan innebär mellanlandning byte av plan på Newark. Behöver jag då hämta ut mitt bagage för att senare lämna in det?
Vid tidigare resor har man behövt göra detta när man efter flyg från ...
Turkiet
Pog,
23 jan. 2015
Updaterad av Informedportal
för 35 veckor sedan
Hej, åker till Alanya i april och undrar om det finns något billigt sätt att resa mellan Antalya flygplats och Alanya. Vet att det är ca 13 mil och har inga problem med om det tar lite tid? ... Informedportal: Stay informed with contents from https://informedportal.com a website where you need to ...
Updaterad av Hawaii
för 1 år sedan
Hej,
Har kollat lite på detta forum samt andra sidor men skulle uppskatta lite tips från erfarna Japan resenärer.
Jag kommer att anlända till Narita i början på December och behöver ta mig till Yokohama, antar att det är tåg som gäller. Finns det flera linjer och kan biljetter köpas på plats?
...
Thailand
Walle,
3 okt. 2022
Updaterad av Annelie76
för 2 år sedan
Hejsan 👋🏼 Åker till Thailand i jan… först en vecka på Lanta sen ska vi öluffa lite… första resan blir ner till Lipe… då är frågan vad är smidigast… ta en speedboat hela vägen ner eller minivan ner till Pakbara och därifrån speedboat? ☺️⛱ och vilka ska man boka med? Vi ska bo 6 nätter på Wapi resort
...
Italien
Helena_76,
5 jan. 2015
Updaterad av Enea1
för 3 år sedan
Hej!
Vi är 6 vuxna och 1 barn som ska till Rom i maj. Hotellet har erbjudit oss att ordna med transfer (FCO-Rom) mot en avgift på 85€ för samtliga och enkel resa. Hotellet ligger vid spanska trappan. Är priset rimligt?
Helena ... Enea1: Jag tycker att det är dyrt. Överföringen upp till åtta ...
Thailand
Annalovisa70,
25 maj 2020
Updaterad av Yoppe
för 4 år sedan
Hej,
Resedrömma går ju...
Fundering - någon som har erfarenhet av transfer från Krabi flygplats till Koh Lipe. Är det görbart? Läst om ca 4h minibuss + 1,5h båt. Kan det stämma? Någon som har tips på chaufför och ungefärlig kostnad?
MVH//Anna ... Yoppe: Du får 30 dagar hur man än tar sig in i ...