Dyka, festa, bo på Koh Tao i några månader

13 okt. 2015 23:25
Visningar: 36
Hej!
Jag heter Victor, 20 år. Jobbar för tillfället som lärare men ska säga upp mig och dra iväg på en ny resa. Jag var iväg och reste i sydöstra Asien i våras med en kompis. Jag blev helt förälskad i det, särskilt dykningen. Nu vill jag tillbaka till solen och äventyret.

Jag ska iväg i slutet av januari/början på februari till Thailand igen. Tanken är att jag ska till Koh Tao och stanna där i några månader. Är det någon som är sugen på att hänga på? Dela lägenhet eller bara hänga med någon vecka? Öppen för förslag men tanken är att jag ska ta min divemasterutbildning den här resan.
14 okt. 2015 11:18
Hej Victor. Kommer vara i Thailand i Januari, eventuellt ytterligare några veckor in i februari. Hade tänkt ta dykcert på Koh Tao. Är nog kvar när du kommer ner då :D
Av Lsore
14 okt. 2015 16:23
Hej!
Kommer också befinna mig på koh tao i januari om planerna går som dem ska.
Åker med dit för att dyka men är dock nybörjare men om jag gillar det (vilket är ganska troligt) är tanken med att stanna där i någon månad för att utbilda mig så mycket som möjligt!
14 okt. 2015 16:29
Vad roligt! Har ni tänkt ut något företag som ni ska dyka med? Jag tänkte på att samla ihop till mina 40 dyk och bara köra fun dives i början. Det hade varit kul att dyka tillsammans sen hitta på något på kvällen!
Av Lsore
14 okt. 2015 16:41
Jag är inne på big blue dive. Men man får se när man kommer dit, har inget bokat och vad man har hört så finns där många duktiga skolor.
Jaja men dina fun dives kan du kanske göra samtidigt som andra gör sina "utbildningsdyk". Har ingen aning om hur det fungerar.
14 okt. 2015 17:33
Jag är på samma nivå som du då Lsore :) Ja på Koh Tao finns de i överflöd. Men Big Blue har jag också hört gott om. Låter underbart Victor!
14 okt. 2015 18:46
Jag är lite inne på Coral Grand Divers. Gjorde min OW hos dem. Kolla in dem också! Vi kan ju höras av när det börjar närma sig :)