Kroatien
Soffafiffi,
17 maj 2016
Updaterad av Gunillad
för 8 år sedan
Vi är ett par som åker till Zadar 10 nätter i juli, ingen av oss har varit i Kroatien innan och vi ser mycket fram emot det. Vi har bokat ett hotell via Hotels.com första tre nätterna och är sedan öppna för nya äventyr.
Tips på vart vi tar vägen sedan? Lämplig ö för några nätter? Vi funderar på ...
Kroatien
Desires,
22 feb. 2014
Updaterad av Zoranpucar
för 10 år sedan
Hej alla Kroatien-älskare!
Jag har varit i Kroatien många ggr, men uppskattar mest öarna utanför Split, där ön Vis m fiskebyn Komiza blivit en klar favorit.
Nu tänkte vi börja med att flyga t Zadar, där vi tidigare bott en vecka. Den gången hade vi staden som utgångspunkt när vi bilade runt ...
Kroatien
Selma74,
4 juni 2015
Updaterad av Selma74
för 9 år sedan
Vi är en familj på två vuxna och två killar på 14 och 18år som planerar att åka till Kroatien i slutet av juni. Vi flyger till Zadar och ska vara borta i 9 dagar. Vi vill ha sol, bad, god mat, vacker natur mm. Vi är en aktiv familj så möjlighet till vandring, cykling, tennis, båtturer mm uppskattas. ...
Kroatien
Lina__nilsson,
1 maj 2015
Updaterad av Prayerman
för 9 år sedan
Tänkte oss en resa i vår till Zadar, två barn 5 o 8. Vi vill gärna har sol och bad i kombo med att se stan och strosa omkring. Finns det stränder/badmöjligheter i själva Zadar eller måste man åka utanför? Några tips på bra bad i närheten? ... Prayerman: Skall ni flyga eller kommer ni ta bilen? Om ...
Kroatien
Chrillan68,
19 feb. 2011
Updaterad av Desires
för 13 år sedan
Jag surfar och surfar och kan inte bestämma mig alls. Jag är jättesugen på att åka till Kroatien (aldrig varit där) men inget ser så fint ut som t ex Karpathos och Skopelos i Grekland. Tror ni att jag blir besviken om valet faller på Kroatien (runt Zadar) detta år? Just nu känner jag mig otroligt ...
Kroatien
Beba,
20 maj 2010
Updaterad av Annap_83hotmailcom
för 13 år sedan
Hej!
Jag har tidigare varit i underbara Kroatien, split och hvar. Men nu i augusti ska jag och min sambo till Zagreb och njuta. Vi har endast köpt flygbiljett och ska vara borta i 11 dagar och skulle därför behöva lite tips!
Vilka öar ska man åka till där man också kan bo?
Finns det några ...