Updaterad av Miktor
för 4 år sedan
Hej,
I dessa tider behöver man drömma sig bort till kommande äventyr. Jag planerar därför för mitt mål om att resa jorden runt.
Jag vill gärna ha input, tips och råd från er med mer erfarenhet på min tänkta resplan och resrutt.
Antal dagar, land och stad/städer:
14 Sydafrika - ...
Updaterad av Superlilleman
för 8 år sedan
Ja hur ser din drömresa ut? Efter Jennie1 skrev -Din första resa? Så tänkte jag vore kul att höra var allas drömresa går! Var önkar ni att åka, att uppleva?
Jag själv skulle vilja till Indien och till vietnamn! Skulle vilja kunna stanna borta i ca 5 veckor. Så att man slapp stressa! Bara vara!! ...
Updaterad av Ellinp
för 8 år sedan
Hej!
Jag och min sambo planerar att göra en riktigt stor resa i år, något vi sparat länge för och verkligen längtar till.
Det svåra (och roliga) är att bestämma och välja, så vi tar gärna emot alla tips och erfarenheter som finns där ute.
Vi båda älskar naturupplevelser, häftiga vattenfall, ...
USA
Krypski,
19 jan. 2014
Updaterad av Billabong
för 10 år sedan
Hej
Vi är ett par på 27 & 28 år som ska göra våran drömresa den 30 April -. 17 Maj [17 dagar] Vi gillar äventyr, sol &bad, nattliv, Mat, Film & kändisar.
Vi har tänkt så här:
Landar i Los Angeles den 30e april och stannar där i 5 nätter -> San Diego 3 nätter -> Las Vegas 5 nätter -> en ...
Updaterad av Laplander
för 13 år sedan
Ni har säkert sett att det har varit en hel del fokus på drömresor på Reseguiden på sistone, i och med kampanjen om att få en betald reportageresa.
Detta har gjort att vi på Reseguiden själva har börjat drömma om resor – till och med mer än vanligt! Själv drömmer jag mig dagligen bort till vita ...
Thailand
Annaofsweden,
29 aug. 2007
Updaterad av Kjelltina
för 17 år sedan
Hejsan!
Jag är en resvan tjej som för första gången ska resa med min sambo. Därför valde jag Thailand, känns som ett bra ställe att börja på (med förhoppningen att han ska älska att resa lika mycket som jag).
Men jag känner jag att jag har svårt att planera en bra "rutt". Vi åker i december och ...