Italien
Malinhs,
10 maj 2023
Updaterad av Kajsakomet
för 1 år sedan
Hej!
Skulle behöva ha lite planerngshjälp! Vi kommer åka till Sicilien 10 dagar i oktober o inser att det är svårt att hinna allt😁!
Vi tänker att vi ska ha högst 2-3 olika boenden. Vi är mat och vinintresserade, vill hänga lite på stranden o även se mysiga byar. Vi kommer att hyra bil under hela ...
Italien
Vbg80,
20 nov. 2022
Updaterad av Vbg80
för 1 år sedan
Hej!
Är en familj på fyra, kids på 10 och 7år.
Har väl haft planen länge att bila neråt. Men lite osäker på vart. Väl i Italien planerar vi stanna på camping ca en vecka. Kikat på området Bibione och Caorle. Gillar sandstränder:) Även kikat lite på kusten vid Genua..
så gärna tips på bra ...
Italien
Karrin,
11 jan. 2023
Updaterad av Chrome
för 1 år sedan
Hej! Vi är några som planerar att åka till Ugento på ett brölopp. Vi är 8 st. Vi har kollat flyg . En familj 2 vuxna 2barn så går resan 18000 för flygstol och vi andra ca 4700 st. Det blir en massa pengar tillsammans + att vi måste ha två hyr bilar där nere ca 12000 summan ca 45000 i respengar. Så ...
Italien
Beachman,
30 jan. 2023
Updaterad av Jonas73
för 1 år sedan
Vi ska besöka Cinque Terre framåt hösten och har börjat spåna lite på boende m.m. Har fått för mig att man helst inte ska bo i någon av "De fem små byarna" utan lite utanför, så skulle vilja ha lite tips på vart man ska bo. Vi kommer förmodligen att flyga till Pisa och därifrån ta tåg dit vi ska bo. ...
Italien
Sara1986,
20 dec. 2022
Updaterad av Kajsakomet
för 1 år sedan
Hejsan alla.
Är det någon som har tågluffat genom Italien. Tänkte lite hur det funkar ? Om någon har en bra resväg. Skulle gärna börja någonstans i norr eller mitt i Italien och avsluta med Sicilien ... Kajsakomet: Hej!
Jag och min man tågluffade i Italien för 10 år sen. Vi köpte interrailkort ...
Italien
Asanisse,
14 aug. 2015
Updaterad av Peterfuchs
för 2 år sedan
Hej! Vi är ett sällskap på runt 7 familjer, ca 20 pers, som ska till Italien nästa sommar. Behöver tips på bra (och inte så superdyrt) hus att hyra, helst med pool och stora gemensamma ytor. Någon som vet bra uthyrare? Åker antingen i juni eller i augusti, vilket är bättre? Var är det allra ...