Spanien
Kennethwiberg,
19 feb. 2019
Updaterad av Mirreli
för 5 år sedan
Brukar åka charter med SAS till Gran Canaria men på senaste resan hade man höjt priserna från 65:- på en 18 cl flaska vin till maten till hutlösa 90:-. En liter whiskey kostade 99:-.Alltså blev literpriset på vinet 500:-.
Det går att köpa små flaskor 18 cl vin på flygplatsen på Gran Canaria för 3, ...
Spanien
Duniadasko,
11 sep. 2013
Updaterad av Evazen
för 10 år sedan
Jag och min kille är sugna på att åka ner till Kanarieöarna - Puerto rico och tänkte bo på Palmeramar Apartments. ( inget är bestämt ännu)
Vi är ute efter sol och bad semester avkoppling men ändå lite aktiviteter(jetski, vattenland , sevärdigheter osv) om intresset dyker upp.
Vi har några ...
Spanien
Carro2013,
15 apr. 2013
Updaterad av Emlanisac
för 11 år sedan
Tjena, vi är två övertaggade tjejer som ska åka till Barcelona sista veckan i juni! Några fler som ska dit? Något tips på bra boende nära utelivet? Eller nått hotell med bra häng? ... Gfranco: Hi!
I'm looking for flatmates to share my lounge-style flat. Housing philosophy is to be a clean and ...
Spanien
Ferrox,
8 sep. 2011
Updaterad av Ferrox
för 13 år sedan
Vi är 2 par i 50-års åldern som ska åka till Kanarieöarna 1/1-2012 och nu undrar jag om vi kan få lite råd. Jag har varit på Gran Canaria/Amadores för några år sedan och tyckte det var "sådär". Hotell så långt ögat nådde, långt till stranden ...... osv. Nu funderar jag på om det finns någon som ...
Spanien
Vanessa01,
28 feb. 2017
Updaterad av Desires
för 7 år sedan
Jag och min sambo och ett till par ska åka till Mallorca, Playa de Palma i slutet på april. Jag funderar på vädret då, jag vähar förstått att bada i havet kanske inte är så aktuellt men man kanske kan ligga vis poolen och sola i alla fall?
Jag har också funderingar på om det är någon som bott ...
Spanien
Sfb,
24 aug. 2017
Updaterad av Xabi
för 7 år sedan
Hej!
Jag, min man (22,25 år om de är relevant) och min mans lillebror (17)
Ska till Mallorca (vi ska bo i Alcudia) en vecka i mitten på oktober.
Vi har hyrt en bil och vi vill typ göra hela Mallorca! Vill ha tips på typ bästa stränderna, finaste vattnet att typ titta på fiskar med simglasögon ...