Dricka öl i Europa i sommar?
Tja!
På grund av mycket fattiga kompisar så testar jag att hitta en resekompanjon här istället!
Jag är en 22årig tjej från Karlstad som är sugen på äventyr någonstans i Europa. Det kan vara en weekend, en vecka eller en månad. Land kan vi komma överens om tillsammans om du vill något specifikt!
Hör gärna av dig :)
På grund av mycket fattiga kompisar så testar jag att hitta en resekompanjon här istället!
Jag är en 22årig tjej från Karlstad som är sugen på äventyr någonstans i Europa. Det kan vara en weekend, en vecka eller en månad. Land kan vi komma överens om tillsammans om du vill något specifikt!
Hör gärna av dig :)
Jag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej! :)
Planerar också en 3 veckors resa i Europa i juli/augusti. Gärna Schweiz och Italien eller Montenegro!
Planerar också en 3 veckors resa i Europa i juli/augusti. Gärna Schweiz och Italien eller Montenegro!
Citerat från Mariajogen:
Jag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!
du kan inte nu i maj , har en resa bokad 10-17 maj med extra biljett för bra pris
Citerat från Fjordinghanna:
Nej tyvärr inte! Tar examen 29 maj och har fullt upp innan det. Ha en grym resa!
Citerat från Mariajogen:
du kan inte nu i maj , har en resa bokad 10-17 maj med extra biljett för bra prisJag är inne på att boka en vecka till rhodos stad (bara för att jag aldrig varit där. Resmål kan ändras) i början på juni! Har också bara fattiga kompisar så hade varit kul att hitta någon att åka med!