Turkiet
Eldina,
6 feb. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Hej, har någon rest med Detur och lyckats boka resa för 5 personer?
Själv har jag försökt boka resa till ett hotell där jag vet att man kan vara 5 i ett (större) rum via tex Tui men när jag försöker boka via Detur får jag upp att det inte går att hitta någon resa. Har ringt och frågat och då ...
Turkiet
Sahlena,
28 feb. 2015
Updaterad av Dissappointed
för 6 år sedan
Är sugen på att ta en resa mot varmare breddgrader och såg att Detur hade ganska bra priser.
Har försökt googla runt lite för att läsa ris och ros, men hittar inte så mycket färskt.
Så frågan nu är ju, ni som åkt nyligen..
Bra/dåligt..
... Dissappointed: Jag skulle inte resa med Detur igen. ...
Turkiet
Jannefrost,
25 apr. 2015
Updaterad av Erik777
för 7 år sedan
Om ni har som tanke att åka till Turkiet för att spela golf välj ett stabilt flygbolag.
Detur som var vårt ombud och hanterade hela bokningsarrangemanget till en början med hög serviceattityd. Men nu vis av erfarenhet så använder Detur sig av Corendon Airlines. Undvik resor via Corendon Airlines ...
Updaterad av Alanyasemester
för 9 år sedan
Hello!
Ska resa med Detur till Alanya inom en snar framtid. Det jag undrar över är, hur är Östra sranden? Har fått höra att den är lite ofräsch, och väldigt stenig. Stämmer det? Och hur långt är det mellan östra stranden och Kleopatras strand?
Ni som rest med Detur just till Alanya, hur var Era ...
Thailand
Vonsan,
27 jan. 2008
Updaterad av Monstertruck
för 10 år sedan
Resebolaget Detur har ju denna vintersäsong startat med lågpris resor till Thailand. är det någon som åkt med detta bolag och som kan tala om hur det var. Hur var flyget, stolarna, maten och servicen? Är det att rekommendera?
Taclsam för svar. ... Monstertruck: Precis kommit hem från Turkiet med ...
Updaterad av Floridasidan
för 10 år sedan
Mina vänner har bokat resa på nätet hos Detur.se. Priset 5000 kr till Egypten. De får faktura hem och betalar handpenning. Resa ska gå mars 2010.
När de kontrollerar bokning på nätet står det 33000 istället. Ingen dålig prishöjning. När de ringer för att fråga var är detta för något, då får de ...