December åker jag till Queensland , Tully

6 okt. 2016 14:01
Visningar: 100
Hej! I December åker jag till Tully i Australien för att jobba så tänkte bara fråga ifall där finns några andra som också ska dit eller möjligtvis kommer vara i närheten? :)
7 okt. 2016 17:15
Hej! Jag åker till Cairns i slutet av November och har tänkt stanna där ett par veckor innan jag drar vidare neråt, och visst ligger Tully inte så långt därifrån? :)
11 okt. 2016 23:08
Citerat från Mikkispikkisen:
Hej! Jag åker till Cairns i slutet av November och har tänkt stanna där ett par veckor innan jag drar vidare neråt, och visst ligger Tully inte så långt därifrån? :)
Jaa Cairns är inte alls långt ifrån. Vi får höras vid när vi är på plats :) om du använder facebook så kan vi kanske höras vid där istället :)
12 okt. 2016 00:28
Citerat från Chrismodig:

Visa mer
Jaa Cairns är inte alls långt ifrån. Vi får höras vid när vi är på plats :) om du använder facebook så kan vi kanske höras vid där istället :)
Tycker jag låter bra! Hur hittar jag dig där?:)
12 okt. 2016 00:41
Citerat från Chrismodig:

Visa mer

Visa mer
Tycker jag låter bra! Hur hittar jag dig där?:)
Sök på Kristoffer Modig och leta efter min profilbild så hittar du mig :)