Daytona racing
Åker som förstagångsresenär till Florida nästa år och har en motorintresserad tonåring. Tänkte besöka Daytona internationell speedway och även låta tonåringen åka med på banan. Letar ihjäl mig efter information om priser mm med hittar inget. Någon med erfarenhet? Tacksam för svar!
https://www.drivepetty.com/
Det här körde min man och son på Daytona banan, båda var lyriska som små barn på julafton.
Det här körde min man och son på Daytona banan, båda var lyriska som små barn på julafton.
Medlemmen har tagit bort svaret
Alla i familjen får åka med in ( man får åka typ golfbilsbuss ) in på banan. Sedan får man stå vid sidan om under partytält och titta på. Finns även stolar och dryck tillgängligt. De kör inte i regn, men mer info om det borde stå på hemsidan. Min man bokade hemifrån , rätt långt innan medans sonen bokade när vi var på plats men då 1 vecka innan , tror jag det var. Att boka i tid hemifrån är nog att rekommendera ifall platserna tar slut. Det tillkom inget extra förutom skatten , som man aldrig kommer undan samt att de valde att köpa en del bilder från själva åkturen.