Turkiet
Nisse2ears,
25 mars 2011
Updaterad av Pelle77
för 12 år sedan
Hej,
trodde aldrig jag skulle säga det, men Vi funderar på att åka till Turkiet. Dalaman, Sarigerme närmare bestämt. Nu i juli.
Någon som varit där? Vi behöver inget röj bara lugnt och skönt och sol och bad.
Kastar ut en populär fråga "Har du några tips?" Utflykter eller restauranger.
...
Turkiet
Tyr32,
17 sep. 2016
Updaterad av Tyr32
för 8 år sedan
Hej!
Jag ska snart flyga från Arlanda till Dalaman med mellanlandning i Istanbul. Har läst att det inte är någon passkontroll när man kommer från Sverige och fortsätter inrikes? Stämmer det? hur lång tid bör man ha på sig på flygplatsen i så fall? Brukar det vara mycket folk på Sabiha Göken, ...
Turkiet
Sanitaa,
22 maj 2012
Updaterad av Tebasile
för 12 år sedan
Hej!
Jag ska åka till dalaman i Turkiet och då är det byte i istanbul. flyget landar 05:10 i istanbul och flyget till Dalaman går 06:30,
vad tror ni hinner man med det då verkligen?
man ska ju checka in senast en timme innan och det lär ju ta ett tag som alltid innan man kommer på plats?
...
Turkiet
Bbergman,
22 sep. 2010
Updaterad av Bbergman
för 13 år sedan
Sitter och letar flyg till Turkiet. Vi ska till vårt hus i Akbuk.
Bästa flygplatser Bodrum och Izmir. Dalaman fungerar i nödfall.
Vi letar och letar och är väldigt tacksamma om någon har något annat tips än att bara söka hör. Planen är att åka runt den 8:de oktober och hem helgen därpå ... ...
Turkiet
Annalenaw,
24 apr. 2018
Updaterad av Gunillad
för 6 år sedan
Hej
Jag ska byta plan i Istanbul SAW! Kommer med plan från Köpenhamn och ska byta till inrikes Dalaman, samma flygbolag. Är det en stor flygplats, lött eller svårt att hitta och byta plan????? ... Gunillad: Det är en stor flygplats, men lätt att hitta om man läser och följer skyltarna.
Turkiet
Froken_m,
25 aug. 2016
Updaterad av Pontus85
för 8 år sedan
Hej!
Reser ospec med fritidsresor till Marmariskusten/ Dalaman nästa vecka och blir borta i 2 veckor. Har tidigare haft mycket bra erfarenheter av fritidsresor och ospec med de. Nyfiken på var andra som rest denna vår/sommar hamnat när de reste ospec med fritidsresor till Turkiet? ... Pontus85: > ...