Updaterad av Ami1
för 8 år sedan
Hej,
Ska i juni-juli resa med familjen (2 pojkar 11 och 13 år) från Miami (1 natt) - Orlando (4 nätter) - Anna-Maria Island (4 nätter) - Cape Coral (6 nätter) - Miami South Beach (6 nätter). Mina frågor gäller framför allt Miami men om någon har bra tips om de andra destinationerna så är det ...
USA
Marvanparva,
23 juni 2015
Updaterad av Marvanparva
för 9 år sedan
Hej! Befinner mig just nu på South beach Mismi med man och två barn- 7 och 10 år. 4 dagar kvar här, och vi vill ha lite bra tips på aktiviteter/ utflykter som är relativt billiga.
Hittills har vi badat, varit på Everglades, Sawgrass Mills.
Tänker åka ut till the Keys en dag- typ Key Largo och ...
Updaterad av Mt4
för 5 år sedan
Vi söker tips på dagsutflykter. Vi kommer att bo i Miami Beach.
Hur tar man sig enklast fram utan att det kostar skjortan?
(Vi är fem vuxna varav en i rullstol, som kan gå vid behov, men det får gärna vara tillgängligt iaf så vi spar på krafterna 🙂)
... Mt4: En fråga till, ifall ni orkar ...
USA
Jssontrotters,
26 sep. 2017
Updaterad av Majliis
för 7 år sedan
Hejsan
Vädrets makter gör att vi behöver tänka om kring vår stundande vinterresa. Vi skulle egentligen till Puerto Rico, men väljer att stanna i Miami, där vi ändå har en planerad mellanlandning. Hotellet i PR är ordentligt tilltufsat och det känns inte tryggt att ta med dottern dit.
Maken ...
Updaterad av Jela01
för 6 år sedan
Vi , två vuxna och två barn, åker till Florida i april nästa år och jag har hört att det är en fantastisk upplevelse att åka en dagstur med båt från Miami till Bahamas. Någon som gjort detta och som kan ge oss tips och råd!? Tack! ... Jela01: Tack för snabbt svar! Ja jag ser att det finns liknande ...
USA
Usaresaena,
9 mars 2022
Updaterad av Memmie
för 2 år sedan
Hej, i normala fall brukar vi hyra bil och fara runt på semestern. Denna gång funderar vi på ett lugnare alternativ dvs inte hyra bil och mer fokus på sol och bad i Miami. Dock vill vi gärna se Key West och undrar om det är värt att ta en dagstur med buss för att besöka Key West eller om det är bil ...