Cypern
Tess666,
7 dec. 2018
Updaterad av Angie_sthlm
för 5 år sedan
Har länge sneglat på resor till Cypern,verkar vara trevligt klimat och fantastiskt vatten och funderar nu på att åka dit på påsklovet. Vi tänkte flyga Norwegian och hyra hus(2 vuxna 2 barn-12,8år) runt Protaras förslagsvis.Allt känns ju som upplagt för succé förutom att det är granne med Syrien.. ...
Cypern
Hattstugan,
23 aug. 2015
Updaterad av Floridasidan
för 9 år sedan
Hej alla!
Reser till Cypern Fig Tree Bay den 17:e oktober. Funderar på om prutning gäller där? Är det många affärer stängda så sent på säsongen? Kanske bättre att bege sig till Ayia Napa för shopping?
Tack på förhand! ... Floridasidan: >Citerat från Hattstugan:
>Tack för svar alla!
>Lutar ...
Cypern
Moniza,
22 juli 2013
Updaterad av Travelmania
för 10 år sedan
Tänkte boka en resa till Cypern i slutet på oktober. Vad jag förstått är festandet över i Ayia Napa så sent på säsongen. Kan inte bestämma mig för vilken av orterna jag ska boka. Är dom likvärdiga. Någon som kan jämföra orterna när partysäsongen är över? ... Travelmania: Hej, har varit i bägge ...
Cypern
Matilda305,
8 sep. 2013
Updaterad av Floridasidan
för 11 år sedan
Vi var i Ayia Napa i Maj 2012 och stortrivdes, lagom mycket folk. HUR är Ayia napa fest mässigt i slutet av September, början av Oktober? Eller kan man lika gärna åka till något annat ställe i Cypern?
Vi vill ha en resa där vi kan titta runt lite, sola, bada och kanske gå ut någon kväll och ...
Cypern
Maxmamma,
21 sep. 2023
Updaterad av Littalej
för 1 år sedan
Tittar lite på resor till Cypern i okt/nov (höstlovet). Min fråga är, det går billiga (relativt) flygresor till Nicosia norra Cypern (turkiska sidan). Är det görbart att flyga dit, sen ta sig till södra (Cypriotiska sidan) och sen tillbaka, vi vill ner till södra Cypern direkt. Eller krånglar det ...
Cypern
Melinis,
8 mars 2018
Updaterad av Feliciaored
för 6 år sedan
Hej!
Nu är det så att jag bor och jobbar säsong i Ayia Napa. Så tänkte höra om det är någon annan själ här på reseguiden som ska jobba säsong 2018 där nere?
Jag träffade en tjej som jag hade kontakt med på reseguiden förra året på Cypern då vi båda jobbade där nere fast på olika ställen då. Men ...