Updaterad av Mart
för 13 år sedan
Hej alla glada Ressugna och "sura" med för den delen!
Finns det någon som har erfarenhet av kryssning på Donau med m/s Rugen eller annan båt?
med strandhugg bla i Österrike - Wien, Ungern - Budapest och Jugoslavien - Belgrad?
Tips om vad man ska tänka på och se?
Do´s and Dont´s?
Vi ska iväg ...
Sverige
Smaragden,
15 juni 2020
Updaterad av Smaragden
för 4 år sedan
Hej!
Planerar ett par semesterdagar vid Höga kusten. Vill gärna cykla någon dag.
Har någon tips på vacker cykelrunda på ett par mil (max 3-4 mil)?
Antingen på vanlig cykel eller MTB.
Andra saker vi inte ska missa till fots eller med bil?
Hälsningar Anette ... Smaragden: Hejsan!
Tack för ...
Europa
Majsarna,
6 feb. 2020
Updaterad av Majsarna
för 4 år sedan
Tycker om lite mer aktiv semester- med skönt strandhäng in emellan samt att äta/dricka god mat och dryck.. Men- har ni något tips på bra arrangör. Min mardröm vore om man kom i en grupp om 25 pers och uppåt. Väldigt mycket trevligare med mindre grupper anser jag. Gäller både vandring och cykling..
...
Mauritius
Cinag,
28 juli 2019
Updaterad av Linda0
för 4 år sedan
Vi har äntligen bestämt oss för Mauritius Flic En Flac. Vi kommer att hyra bil alt boka bil med chaufför, vi ska bo i lägenhet. Fyra vuxna och en 1 åring.
Vi gillar natur, cykling, strand och god mat, vi är inte intresserade av lyxrestauranger.
Har ni som varit där några roliga saker eller ...
Europa
Smaragden,
4 jan. 2019
Updaterad av Dalton17
för 5 år sedan
Vi är ett sällskap på 50+ i hygglig till mycket bra kkondition som planerar en gemensam resa.
Vi vill ha en aktiv semester med vandring, cykling (vanlig eller MTB) eller annat kul. Gärna boende med pool.
Någon som har förslag på ställe, paketresa? Alla förslag välkomna.
Vi tänker oss ...
Sverige
Henrik1995,
1 maj 2015
Updaterad av Luluck
för 6 år sedan
Vad rekommenderar ni att göra under sommaren om man (som jag är) är en ung fotointresserad, äventyrslysten, radikal och relativt vältränad person med intresse av fysiska aktiviteter?
Jag har redan bokat klart och är färdig för Gotlandsleden (cykling runt Gotland,50 mil långt), Kungsleden (Abisko ...