Cykla Amsterdam - Bilbao v35-39 och runt Vänern v30
Kommer att cykla och campa Amsterdam - Bilbao via Utrecht, Ghent, Brugges, via lederna längs franska kusten (Velodyssey och Tour de Manche) och San Sebastian v35-39.
Grov ruttdragning ger åtmistone 310mil.
Snittar normalt 8-12mil / dag när jag tourar så det är målet även här men med några dagar i luft för vila, stanna i någon stad och oförutsett.
Fokus ligger ca 70% / 30% på upplevelse kontra själva cyklingen dvs jag cyklar för upplevelsen.
Vore riktigt skoj om någon ville göra mig sällskap hela eller delar av resan!
Är 28år, lättsam och cyklar cyclocross med landsvägsdäck.
Den som gör mig sällskap bör ha en liknande setup (smalare däck och clipsat) för att vi ska vara någorlunda synkade i fart, om du inte är en riktigt stark cyklist dvs.
Ska även ut på en tur 20/6 till 26-29/6, beroende på längd, runt vänern ca 60mil(?). Antingen parkar jag bilen någonstans längs Vänerns östra sida och börjar därifrån eller också startar jag från jobbet i Linköping på fred em och adderar då 30-40mil. Häng på vet jag!
Dra iväg ett meddelande på FB om det låter intressant!
https://www.facebook.com/s.bergman89
Grov ruttdragning ger åtmistone 310mil.
Snittar normalt 8-12mil / dag när jag tourar så det är målet även här men med några dagar i luft för vila, stanna i någon stad och oförutsett.
Fokus ligger ca 70% / 30% på upplevelse kontra själva cyklingen dvs jag cyklar för upplevelsen.
Vore riktigt skoj om någon ville göra mig sällskap hela eller delar av resan!
Är 28år, lättsam och cyklar cyclocross med landsvägsdäck.
Den som gör mig sällskap bör ha en liknande setup (smalare däck och clipsat) för att vi ska vara någorlunda synkade i fart, om du inte är en riktigt stark cyklist dvs.
Ska även ut på en tur 20/6 till 26-29/6, beroende på längd, runt vänern ca 60mil(?). Antingen parkar jag bilen någonstans längs Vänerns östra sida och börjar därifrån eller också startar jag från jobbet i Linköping på fred em och adderar då 30-40mil. Häng på vet jag!
Dra iväg ett meddelande på FB om det låter intressant!
https://www.facebook.com/s.bergman89