Costa Rica 29 december 2013 - 5 mars 2014

12 aug. 2013 23:09
Visningar: 440
Vi är två tjejer i 20 års åldern som åker till Costa rica mellan de datum som står ovan. Vi är öppna för resekompisar som är taggade för äventyr på Costa Rica :) Vi ska surfa, ziplining, vandra upp till vulkanen och allt tänkbart som finns att göra! Det vore förjävla trevligt om det finns någon/några roliga typer där ute som är lika taggade som vi är på att dra iväg på riktiga äventyr och leva livet!!
19 aug. 2013 22:29
Hejsan!
Jag har idag bestämt mig för att åka bort ett tag under vinter. Jag sålde min motorcykel så har lite pengar att spendera. Skulle kunna tänka mig Costa Rica utan tveka. Men hör gärna av dig så man kan få kontakt och fortsätta prata:) Mvh Mauricio Madrid
19 sep. 2013 12:01
Hej! Jag drar och volontärarbetar i Costa Rica 19 jan till 2 mars, med arbete i veckorna och lediga helger. Skulle vara sjukt kul att möta upp några att se saker med!
17 nov. 2013 23:07
Hej Clara! La till dig på fb för ett par dagar sedan. Är planen fortfarande att dra till CR? Jag åker nämligen dit i slutet på januari och stannar i några veckor är tanken, försöka mötas upp? Vart kommer ni bo? :)
27 nov. 2013 23:55
Tjenare!

jag drar ensam till Costa rica den 29juli, flyger från köpenhamn.. kommer äventyra en del i de olika nationalparkerna liksom ni i ca 10 dagar och sedan dyka några dagar.. har 1 vecka oplanerad innan jag drar hem igen den 18 januari.. skönt att veta att man inte blir ensam under 30 !

Kanske ses där!

//Nils Hedlund
9 feb. 2014 19:29
Hej!
Är ensam tjej som drar över till Panama och Centralamerika inom kort.
Vart i costa rica befinner du dig?? Vill åka runt i landet!
/Linn