Gone_golfing,
21 mars 2014
Updaterad av Moth63
för 10 år sedan
Hej, jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av cheaptickets.com?
Dom har riktigt bra priser ( thailand jul & nyår ) men har läst en hel del negativa kommentarer på trustpilot.
Så någon som har bokat via dem? ... Moth63: Jag har bokat flera resor med dem, senast för ett par veckor sedan, ...
USA
Nibrir1971,
14 dec. 2013
Updaterad av Nibrir1971
för 11 år sedan
Var på roadtrip i Kalifornien i september, och såg mycket fantastiskt, men både jag och min man fastnade verkligen (helt otippat) för Las Vegas. Så pass att vi vill åka tillbaka igen.
Men nu till problemet, att flyga dit. Har kollat runt på olika resesajter och biljetterna är billiga om man ...
USA
Carolape,
17 jan. 2015
Updaterad av Carolape
för 10 år sedan
Sitter och kollar för att boka inrikesflyg i Usa mellan Las Vegas och Miami.
Då vi har varit tidigare har jag bokat direkt via flygbolaget, men nu blir det dyrare ser jag, så därför undrar jag om man kan lita på:
flygvaruhuset
supersavertravel
travelstart
solfaktor
resfeber
travelgenio
...
Italien
Klara_maria,
14 jan. 2025
Updaterad av Klara_maria
för 16 timmar sedan
Hej,
Till våren planerar jag och min man att tillsammans med vår dotter på 1,5 år att åka en vecka till Italien. Det blir vår första resa till Italien men annars är vi ganska resvana - även om det är hyfsat nytt att resa med barn.
Några av dagarna ska spenderas i Cinque Terre men vi är sugna ...
Australien
Younso,
13 jan. 2025
Updaterad av Evoline
för 1 dag sedan
Skall vara i Australien i närmare 4 veckor och äter medicin för diabetes (2 eller möjligtvis 5 tabletter per dag beroende vad jag behöver men ingen insulin spruta). Är det någon som vet om man bör ha med sig ett läkarintyg för tabletterna? Det rör sig om 50-130 tabletter...
Updaterad av Sally_
för 1 dag sedan
Hej,
Någon här inne som har hyrt semesterboende från https://iakhomeconsulten.se/ eller har erfarenhet från dem? Antingen här i Sverige, i Europa eller i Usa?
Mvh Sally