Charterfeber

Av Whizzer
13 nov. 2008 12:03
Visningar: 375
Nån som såg Treans nya serie som drog igång igår?
Av Mpc
13 nov. 2008 12:13
lite såg jag inna jag skulle gå på arb
Av Elinv
13 nov. 2008 12:16
ja...hahaha! Folk blir som andra människor direkt det blir lite semester. Tyckte väl inte det var det mest intressanta jag sett, men härligt med damen som var 81 och skulle flyga för första gången. :)
Av Whizzer
13 nov. 2008 12:40
Ja jag hade roligt i soffan igår ialf =) Skrattade gott åt alla tokiga norrmän.. för inte blir väl vi svenskar sådär knäppa på semestern?
Av Mpc
13 nov. 2008 12:53
näst in till (men jag *flinar *NU)
13 nov. 2008 20:09
Ja... men den var ju inte ens bra, handlade knappt om resor....
Av Whizzer
13 nov. 2008 20:39
Nä o det trodde inte jag heller.. man såg ju trailern lixom =)

Men det vore kul om det kunde komma några fler (bättre?) reseprogram för oss nördar att kolla på =)
13 nov. 2008 22:25
Det var väl ändå inget reseprogram i och för sej utan en dokusåpa med "riktiga" människor. De var nog inte nyktra nån gång, varken innan eller under resan. Så fånigt flabbande hela tiden framför kamerorna.

Att vi tittade berodde ju på, att vi själva har varit i Palma Nova / Magaluf och ville känna igen oss. Det gjorde vi inte en enda gång mer än den ena stranden. Jag får väl se om det blir nån fortsättning för vår del. För programmet var ju egentligen urlöjligt.
Av Whizzer
14 nov. 2008 10:51
Ja det var väl i särklass det sämsta som visats i kategorin resor och dokusåpa..

Det som jag irriterade mej mest på var allt detta rökande! Både inne o ute o helst heeela tiden..
visst, jag är medveten om att folk röker, men det är nog som så att det inte exponeras så mycket på tv...
Av Alfva
14 nov. 2008 12:18
Jag försökte att titta, betoningen ligger på försökte...
Vem vill någonsin åka till Mallorca efter att ha sett en sån serie? Känns som att den kommer ha lite samma effekt som Ibiza- Ocensurerat som gick för några år sen om britternas anstormning på semesteröarna.

Och ja, jag kan hålla med att det var lite väl stor betoning på rökning och sprit... Visst att just Palma Nova/Magaluf kanske främst har den publiken som gillar att festa, men nja....

Och tyvärr tror jag att vi svenskar är lika goda kålsupare själva...

Men, det var trevligt att se lite sol, bad och hav i det här höstmörkret som ligger utanför dygnet runt just nu.. :)
14 nov. 2008 13:49
Oj kan ju säga att stranden i Magaluf är så himla fin.vattnet är turkostblått.
Fick sån längtan att åka tillbaks....Serien e ju så rolig..hoppas de visar BCM.
Onsdagar kl 20:00 är bokat !!!
24 nov. 2008 10:25
Vilket skitprogram! Det handlade ju mest om hur man skulle dricka och parta så mycket som möjligt.