Updaterad av Tintani
för 6 år sedan
Vart reser man i Europa i slutet av maj? Jag ska resa ensam och söker sol, bad och upplevelser i trevlig stor/liten stad eller i närheten av lättillgänglig natur. Jag ska vara borta mindre än en vecka, och charter är därför uteslutet. Finns det någon trevlig stad/by i Italien som är lätt att ta sig ...
Kroatien
Hgarbergs,
22 dec. 2013
Updaterad av Prayerman
för 10 år sedan
Hej!
Jag och min sambo funderar på att åka till Kroatien i slutet av maj och funderar på ifall man ska åka charter eller inte?
Vi är inte så väldigt beresta sen tidigare.
Blir det billigast att boka allt själv med tanke på flygstol boende transport till/från boendet eller blir det ungefär ...
Kroatien
Marialarsson_1,
12 apr. 2012
Updaterad av Desires
för 12 år sedan
Vi har bokat en veckas semester till Split i slutet av maj. Har via bekanta tillgång till en lägenhet i Trogir, men vet inte riktigt vad vi ska göra, vad vi bör se etc. Har två flickor på 7 och 5 år som vi tidigare mest varit på charter-resor med. Ville från början båtluffa med dem, men när vi kom ...
Grekland
Leaninja,
29 mars 2017
Updaterad av Pelle77
för 7 år sedan
Har två frågor;
1. Har funderat på att åka med barnen till Grekland för en vecka med bad och sol nu i maj. Vi har alltid rest till medelhavet på hösten så nu är jag osäker på vädret. Vill helst inte frysa. Vilken ö passar bäst i maj? Och vilka badtemperaturer kan man räkna med? Har hotellen ...
Bulgarien
Tom,
16 maj 2006
Updaterad av Tom
för 18 år sedan
Till er som missade artikeln i lördagens resebilaga kan ja skriva lite vad det stog om sunny beach:
Långa stränder i all ära
-det är det låga priset som fått svenskarna att man invaderar Sunny Beach.men charm köps inte med billiga zagorka öl.
Vi är nästan mitt på kustremsan på den bulgariska ...
USA
Mollanj,
29 jan. 2017
Updaterad av Zeebee
för 7 år sedan
Hej
Vi planerar nu vår resa till Florida efter 4 års sparande :)
Hade hoppats vara klara redan men pga privata skäl var vi tvungna att avvakta bokningar, dock nu fått positiva besked så nu tutar och köör vi :)
Vilka är vi?
Man
Fru
3 barn 14, 12 och 6 år.
Förhoppningar:
-Parker 2-3 ...